Kofolové prasiatko na Vianoce nebude opäť chýbať

„Hlavné je nikomu neprezradiť, že hviezdou Vianoc budem ja,“ mohol by hlásať prostoreký Zvonček. Vianočná komunikácia Kofoly vás totiž tento rok zavedie do života ozdôb a dekorácií, ktoré celý rok odpočívajú v skrini, aby mohli pred Vianocami opäť zažiariť.

A že to bude opäť láskyplný príbeh, to asi ani nie je potrebné príliš zdôrazňovať. „Možno by vás ani nenapadlo, že aj ozdoby majú dušu a môžu sa zamilovať. A to sa práve stane, keď medzi ustálenú partičku Slamenú hviezdu, Perníček, Sviečku a pána Zvončeka vpadne naša Mandarínka,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, senior brand manažerka Kofoly, ktorá má celú komunikácii značky pod palcom.

Ako to celé dopadne, prezradí spot nasadený do televízií od 12. novembra. Tradičná reklama s prasiatkom bude totiž doplnená o záverečný tag-on, ktorý predstaví novú limitovanú edíciu Kofola Mandarínka v 2l formáte.

„Nadväzujeme tým na predošlé vianočné limitované edície. Tentokrát spájame tradičnú chuť Kofoly so sladkokyslou ovocnou šťavou z mandarínky,“ dopĺňa Lucia Tarbajovská.

„Mandarínku pozná každý ČechoSlovák ako tradičné predvianočné ovocie. A v chuťovom teste ju navyše 7 z 10 ľudí označilo ako veľmi dobrú, čo je vynikajúci výsledok,“ doplnila Tarbajovská.

Limitovaná edícia Kofola Mandarínka v špeciálnom vianočnom balení je už v predaji v obchodoch. Okrem nej sa do vianočného kabáta prezlečie aj klasická 2l Kofola Originál, ktorú keď miluješ, nie je čo riešiť.

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: Proboston Creative s.r.o.
Creative Director: Jakub Matoušů
Copywriter: Jáchym Jakeš
Account Manager: Daniela Matoušů

vizuál kampane (zdroj: Kofola)

(ts)