repro foto: YT

Televízia JOJ včera ponúkla divákom ďalší česko-slovenský kinohit, ktorého je hlavným mediálnym partnerom.

Slováci si nenechali ujsť televíznu premiéru komédie Posledná aristokratka, ktorá sa môže chváliť nielen úspechmi v českých a slovenských kinách, ale aj dvoma nomináciami na prestížne filmové ocenenie Český lev.

V stredu 2. decembra bola JOJ Group lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase – v rámci univerzálneho publika dosiahla vynikajúcu 13,3 % sledovanosť a 28,6 % podiel, v obchodnej cieľovej skupine sledovanosť 10,7 % a vysoký trhový podiel 30,4 %.

Samotná TV JOJ si včera ako trhová jednotka v prime time vyslúžila 10,6 % sledovanosť a 22,9 % podiel (CS 12+).

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií stala Posledná aristokratka, ktorú si nenechalo ujsť až 521-tisíc divákov a komédia dosiahla skvelú 11,2 % sledovanosť a 26,9 % podiel na trhu (CS 12+).

Divákmi aj kritikmi oceňovaný film tak zožal úspech aj pri svojej slovenskej televíznej premiére, bol lídrom trhu vo všetkých relevantných cieľových skupinách.

Najsilnejšou boli diváčky v CS 45-54, ktoré dosiahli bezkonkurenčnú, až 22,5 % sledovanosť a podiel až 42,7 %. Mužská časť publika v tejto cieľovke takisto vysoko nadpriemernú sledovanosť 17,3 % a 36,6 % podiel na trhu.

JOJ Group sa ako mediálna skupina dlhodobo venuje filmovej produkcii, či už ako koproducent alebo partner domácich aj zahraničných titulov. Vo svojom portfóliu má tiež dve etablované filmové stanice JOJ Cinema a CS Film.

Televízia JOJ ako hlavný mediálny partner aj tento rok s hrdosťou prináša svojim divákom premiérové filmy zo slovenskej či českej filmovej produkcie.

Najbližšie sa diváci už budúcu stredu 9. decembra o 20:35 hod. môžu tešiť na najočakávanejší decembrový film – česko-slovenskú televíznu premiéru romantickej komédie Šťastný nový rok s výnimočným hereckým obsadením, nakrútenej v krásnom zimnom prostredí Vysokých Tatier, ktorá bola druhým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách za rok 2019 po filmovom trháku Trhlina a piatym najnavštevovanejším filmom celkovo za rok 2019.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu