Facebookový O2 profil   je spomedzi slovenských firemných profilov dlhodobo medzi najobľúbenejšími. Prispievajú k tomu všetky aktivity, ako napríklad hry a súťaže, ktoré  O2 robí v rámci komunikácie so svojimi fanúšikmi.

Okrem skvelého ohlasu od ľudí, ktorí sa do aktivít zapájajú, získava O2 ocenenia aj u odbornej poroty. V súťaži Public relations projektov PROKOP získalo O2 v tomto roku v kategórii digitálne PR striebro so zábavnou aktivitou „Moja titulka“.

 

V najvýznamnejšej súťaži o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku bodovalo O2 hneď trikrát. Zlatý klinec za kampaň pod názvom „Ľudia sú hviezdy“ v kategórii digitálnych kampaní a striebro a bronz s hrami „Facebook celebrity“ a „Sedemdňový beh“ maňušky Eda. Na všetkých ocenených kampaniach spolupracovalo O2 s agentúrou Triad Advertising.

 

 

O2 aktuálne prináša všetkým svojím fanúšikom novú interaktívnu súťaž pod názvom „Hádaj kde som“.

Hra beží na internetovej stránke www.kdesom.o2.sk od 30. júna a jej koniec je naplánovaný na 10. augusta. Podobnú hádanku nájdu súťažiaci aj na citylightoch a zastávkach MHD a do súťaže sa môžu zapojiť aj prostredníctvom SMS správy.

V 14 súťažných kolách sa hrá o 14 smartfónov HTC Desire 610. Do žrebovania bude zaradený každý účastník, ktorý počas trvania súťaže odošle správny tip na mesto v Českej republike, kde sa práve nachádza O2 maňuška.

Hra zábavnou formou pripomína, že Slováci sú stále v Česku ako doma a s O2 volajú, posielajú správy a surfujú na internete za domáce ceny. Neúnavne preto môžu maňušku prenasledovať a zisťovať kde sa ukrýva aj priamo v českých mestách.

 

Zdroj: PR Clinic, Zdroj grafiky: O2 Slovensko, Zdroj videí: Triad Advertising

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu