zdroj: STORYLINE AGENCY

PR komunikáciu etablovaného oceňovania Krištáľové krídlo, ktoré každoročne udeľuje ceny významným osobnostiam Slovenska, zastreší STORYLINE AGENCY.

Zakladatelia agentúry Katarína Laznibatová, Radmila Lukačovičová a Michal Kinik zúročia skúsenosti z projektov ako Ples v opere, Fashion LIVE! či Fashion Film Festival, na ktorých sa v minulosti komunikačne podieľali.

„Je pre nás veľkou cťou, že môžeme organizátorom Krištáľového krídla poskytnúť naše PR služby, ktoré sú od vzniku STORYLINE AGENCY založené nielen na kvalitnej exekúcii, ale aj na strategickom prístupe a výnimočných mediálnych vzťahoch. Našu úlohu vnímame veľmi zodpovedne, pretože Krištáľové krídlo je už 24 rokov súčasťou slovenského kultúrneho a spoločenského života. Vyzdvihuje jedinečných ľudí a ich profesionálne výkony, vďaka čomu formuje verejnú mienku. Priamy prenos z udeľovania cien Krištáľové krídlo za rok 2020 si budú môcť diváci pozrieť už túto nedeľu, 20. júna o 20:30 na Jednotke,“ hovorí Radmila Lukačovičová, Key Account Manager projektu.

V štvorčlennom tíme pracujú Katarína Laznibatová, Michal Kinik a externá posila Barbara Jagušák.

Do portfólia nových klientov agentúry pribudlo aj Nádvorie, polyfunkčný priestor súčasnej kultúry v srdci Trnavy. Od leta 2020 zabezpečovala STORYLINE AGENCY komunikáciu štipendijného programu Nádvorie Kampus, ktorý poskytuje vybraným štipendistom bývanie a celoročné aktivity zamerané na vzdelávanie, aktivizmus a osobnostný rozvoj.

„Máme veľkú radosť, že naša spolupráca s Nádvorím sa rozšíri. Okrem projektu Nádvorie Kampus budeme poskytovať PR servis celému Nádvoriu, ktoré svojim návštevníkom ponúka nielen skvelé jedlo a kávu, ale aj kultúrne podujatia, coworkingový priestor a unikátne zážitky z nakupovania,“ uvádza Katarína Laznibatová, Senior PR Manager.

Po mesiacoch tvrdých protipandemických opatrení, ktoré zanechali fatálne následky v horeca segmente a hotelierstve, rozbieha STORYLINE AGENCY spoluprácu aj s päťhviezdičkovou fine dining reštauráciou Gašperov Mlyn a bistrom Moment v Batizovciach.

„Vnímame, že každý klient potrebuje po náročných mesiacoch lockdownu oživiť svoju komunikáciu a načerpať novú inšpiráciu. O to viac to platí v odvetviach, ktoré utrpeli najväčšie straty. Do komunikácie Gašperovho mlyna a bistra Moment by sme chceli priniesť nový vietor v podobe servisného PR a influencer marketingu. Vďaka nášmu analytickému prístupu sa stala spolupráca s influencermi jednou z našich hlavných domén,“ vysvetľuje Michal Kinik, Senior PR Manager a špecialista na stratégie na sociálnych sieťach.

STORYLINE AGENCY založili v roku 2020 Katarína Laznibatová, Radmila Lukačovičová a Michal Kinik. Agentúra stavia na dlhoročných skúsenostiach s veľkými nadnárodnými korporáciami, väčšími aj menšími slovenskými firmami a lokálnymi značkami.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu