foto: Billa

Od 1. júla zastreší PR aktivity spoločnosti Billa agentúra PRime time. Bude riešiť korporátne a produktové PR, mediálnu, krízovú komunikáciu, CSR aktivity a magazín Kulinárium. Agentúra Prime time tak nahrádza agentúru PR.Konektor, ktorá zastrešovala komunikáciu pre Billu len od januára 2016.

„Tešíme sa na našu spoluprácu a veríme, že PRime time naplní očakávania pri dosahovaní našich cieľov v oblasti PR komunikácie,“ povedala marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.

„Veľmi si vážime, že sa BILLA rozhodla osloviť na zabezpečenie PR služieb práve PRime time. Naším aktuálnym cieľom je pomôcť BILLE etablovať novú komunikačnú stratégiu a zladiť navzájom všetky nástroje a kanály, aby sme výrazne posilnili pozitívne vnímanie tejto obchodnej siete, “ povedal managing director PRime time Martin Mazag.

Spoločnosť BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť skupiny REWE International AG na Slovenskom trhu už od roku 1993, aktuálne prevádzkuje 131 supermarketov a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov.

V roku 2016 sa chce ešte viac zamerať na zvýšenie spokojnosti svojich zákazníkov. Marketingové a PR aktivity budú zamerané na zvýšenie znalosti a obľúbenosti jej privátnych značiek, ale i programu lojality zákazníkov, ktorý funguje pod názvom Bonus Club.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu