Ako nás informoval Marián Hlinka z Elite Solutions, agentúra vyhrala viaceré tendre a bude zabezpečovať komunikáciu pre spoločnosti VÚB Banka (digitálnu komunikáciu), Sberbank Slovensko, Oknoplast a SAB Miller (vybrané projekty). Zároveň doplnili agentúrny tím o nových ľudí, zaujímavou posilou je nový kreatívny riaditeľ Manuel Campagnoli, ktorý predtým pôsobil v agentúrach MUW Saatchi alebo vo Wiktor Leo Burnett.

Agentúra Elite Solutions je na trhu viac ako 8 rokov a zabezpečuje komunikáciu pre klientov ako O2 Slovensko, VIAMO, VÚB banka, Sberbank, SAB Miller alebo Big Shock. V susednej Českej republike sa tamojšia pobočka stará o značky Korunní, Raiffeisen bank, O2 Česko a Hypoteční banka.

Agentúra uspela aj v tendri firmy Oknoplast, ktorej bude zabezpečovať digitálne služby pre Slovenskú a Českú republiku. Spolupráca prebieha od apríla 2015, jej prvé výsledky by mali byť známe už ku koncu leta, potom si ich predstavíme.

„Oknoplast je firma s tradíciou a srdcom. Kladie dôraz na kvalitu a estetické vyhotovenie produktov, čo sme si na vlastné oči potvrdili priamo v ich centrále v Krakowe. Na Slovensku, ale aj v iných krajinách, majú len tie najvyššie ambície a čaká nás veľa práce. Hlavne budeme bojovať so stereotypmi, ktorých je vzhľadom na rôzne poľské aféry neúrekom. Oknoplast ale produkuje len tú najvyššiu kvalitu výrobkov a na spoluprácu sa veľmi tešíme“, povedal Marián Hlinka, senior account manager & teamleader agentúry Elite Solutions.

Firma Oknoplast s 20-ročnou históriou patrí medzi najväčších dodávateľov plastových okien v Európe s viac ako 2100 predajňami na Slovensku, v Čechách, Rakúsku, Nemecku, Taliansku, Francúzsku, Maďarsku, Slovinsku, Švajčiarsku a Poľsku.

V Taliansku a Francúzsku patrí medzi absolútnu špičku na trhu a v oblasti sponzoringu spolupracuje aj s futbalovým klubom Olympique Lyon.

„Marketingová komunikácia je pre nás veľmi dôležitá a preto sme venovali výberu agentúry pre slovenský trh dostatok času. V Elite sme našli presne to, čo hľadáme. Okrem profesionality a vysokej kvality práce sme si pri výbere agentúry dali záležať aj na ľudskej stránke. V tomto smere sme si s Elite veľmi rýchlo sadli. Páči sa nám ich vízia, orientácia na výsledky a prístup ku komunikácii značky a jej produktov, “ povedal Ján Mačala, špecialista marketingovej komunikácie spoločnosti Oknoplast.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu