V apríli 2016 si vydavateľstvo Petit Press založilo kreatívne a obsahové štúdio pod názvom SME Creative. Vydavateľstvo zverejnilo, že za ten čas štúdio pripravilo vyše 80 článkov pre takmer 20 klientov z rôznych segmentov. Vytvorené články sa spolu zobrazili čitateľom viac ako 700 tisíc krát celkovo.

Natívna reklama je súčasťou článku a môže získať u čitateľov vyššiu dôveryhodnosť a tzv. vizibilitu, čím dosahuje často vyššiu efektívnosť, ako napr. klasický reklamný banner.
Čitateľ ale dopredu nevie, že sa jedná o reklamu, dozvie sa to až na záver článku.

Tvorba sponzorovaného obsahu sa v SME riadi Pravidlami pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou pri tvorbe natívnej reklamy.

„Keď sme v apríli 2016 zakladali kreatívne a obsahové štúdio SME Creative, nevedeli sme, aký veľký bude dopyt po našich službách. Inšpirovaní štúdiami ako T Brand Studio od New York Times alebo oddelením natívnej inzercie Buzzfeedu sme sa cítili sebavedomí. Predbežný záujem klientov nám napovedal, že by sa natívna reklama mohla stať trendom aj u nás (v USA jej stúpa popularita už od roku 2010). Ak ide o sponzorovaný obsah, tak sme iba tušili, že by sa z neho mohol stať reálny zdroj príjmov,“ uviedlo na svojom webe SME.

Za najlepšie realizované práce štúdio SME Creative označilo tieto:

> Príbehy o práci z domu pre klienta ČSOB 

> Viete akí sú súčasní mladí? Zisťovali sme to v článku pre Urban Residence 

> Kožné problémy a neprestajné svrbenie vedia urobiť zo života peklo. Reportáž sme pripravili pre klienta Indulona

> Toto sú najkultovejšie postavičky z reklám. A patrí medzi ne aj Pišta Lakatoš nášho

> Dochádzať z dediny, alebo žiť v meste? Čo sa viac oplatí sme písali pre klienta VÚB 

> Tri generácie, jeden dom a príbeh, ako dokážu spolu žiť. Viacgeneračné domy pre klienta Tatra Banka

> Pre projekt Bivio sme pripravili článok o pracovných možnostiach ľudí s mentálnym postihnutím

> Pivo Pilsner Urquell máme špeciálne radi (aj) vďaka recenziám, ktoré pre nich píšeme. Napríklad takúto z Michaloviec.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu