Online portál Postoj.sk, predchodca Postoy.sk spúšťa vlastnú online televíziu. Premiérovú reláciu moderoval Jozef Majchrák a venoval sa aj téme migrantov a súvislostí s toleranciou Slovákov k iným národom. V štúdiu debatovali historik Peter Šoltés a publicista Jozef Hajko. Televízne štúdio je súčasťou priestorov redakcie denníka na Pražskej ulici v Bratislave. Pre zverejňovanie videí využívajú platformu Vimeo.

„Keď sme sa pred mesiacom lúčili so starým rokom, sľúbili sme, že nový rok začneme zostra. A tak sa aj stalo. Pred vyše týždňom sme zverejnili prvú reláciu v našom malom, no veľmi efektívne fungujúcom štúdiu. V prvej relácii sme načreli do histórie a pýtala sa, či je pravdivé tvrdenie, že Slováci sú neznášanlivý národ. Krátko na to sme v štúdiu privítali spoluorganizátorku učiteľských štrajkov. Tá okrem bežných problémov v školstve poukázala aj na to, že v školách chýbajú vzory pre chlapcov. Odteraz sa s TV diskusiami budete môcť u nás stretávať pravidelne,“ napísal v liste čitateľom František Múčka, šéfredaktor online denníka Postoj.sk

O Postoji

Po niekoľkých mesiacoch od avizovaného štartu sa v polovici septembra 2015 úspešne podaril redakcii Postoy.sk rebranding  na nový konzervatívny denník Postoj.sk.

Pribudli nové témy témy, ako sú politika a kultúra, naďalej však ostali i kresťanské témy. Na svoj reštart Postoj.sk použil nástroj crowdfunding, teda tzv. davové financovanie.

Šéfredaktorom nového konzervatívneho online denníka Postoj sa stal František Múčka, ktorý pracoval vo viacerých médiách, napríklad v denníku SME, týždenníku Trend a v časopise .týždeň.

Postoj.sk obsahuje rubriky, ako sú Komentáre a názory, Spravodajstvo, Politika, Spoločnosť, Kultúra, Svet kresťanstva, či Blog.

„Mesačné náklady Postoja sú v súčasnosti na úrovni približne 12-tisíc eur, ide najmä o platy pre šesť ľudí full-time a štyroch ľudí part-time, honoráre pre viac ako desiatku externých prispievateľov, nájomné, agentúrny servis a ďalšie náklady,“ uviedol v liste čitateľom František Múčka, šéfredaktor Postoj.sk. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu