vizuál marketingovej komunikácie portálu Dobrénoviny.sk (zdroj: Dobré noviny)

Redakcia portálu DobréNoviny.sk sa rozhodla pomôcť tým, na ktorých sa možno občas trocha zabúda, no pre Slovensko budú po skončení krízy spojenej s koronavírusom nesmierne dôležití.

Redakcia portálu DobréNoviny.sk sa rozhodla, že pomôže tým, ktorí dnes žijú v neistote a strachu z budúcnosti svojho biznisu. Nový koronavírus Covid-19 spôsobil výpadok naprieč celou republikou, no spustil aj lavínu úžasných činov.

Ľudia si navzájom začali pomáhať, ako je to len možné. Výroba rúšok, pomoc seniorom a mnohé ďalšie. Kritický stav odhalil to, ako sa vieme zomknúť, keď je najhoršie.

DobréNoviny.sk denne informujú o týchto iniciatívach. Takisto si však uvedomujú svoju vlastnú spoločenskú zodpovednosť, a preto sa rozhodli, že prispejú a pomôžu tiež. Redakcia sa zhodla, že pomôže tým, na ktorých sa možno trochu zabúda.

Pritom ale aj od nich bude závisieť, ako sa Slovensko po tejto kríze opäť postaví na nohy. Sú to malí a strední podnikatelia, ktorí museli poväčšine obmedziť alebo úplne zatvoriť svoje prevádzky, čo môže byť pre nich likvidačné. Opäť sa naštartovať nebude ľahké. Dobré noviny im však chcú výraznou mierou pomôcť.

„Už viackrát sa v minulosti stalo, že nás zaujal unikátny alebo pekný nápad nejakého malého slovenského podnikateľa, o ktorom sme sa rozhodli napísať. Vždy nás veľmi potešila spätná väzba, ktorá následne prišla nielen od samotného majiteľa podniku či výrobcu, ale aj od ľudí, ktorí sa rozhodli jeho služby využiť. Samozrejme, všetko je to predovšetkým zásluha poctivej práce, ktorú tí ľudia robia, no nás veľmi vždy teší, keď sa práve vďaka nášmu portálu o danom výrobcovi/podnikateľovi mohlo dozvedieť aj Slovensko. A o to je to dôležitejšie v tejto zložitej dobe,“ uviedla šéfredaktorka portálu DobréNoviny.sk Lenka Miškolciová.

Portál DobréNoviny.sk ako jeden z TOP 10 najnavštevovanejších serverov na slovenskom internete podľa oficiálneho slovenského auditu internetovej návštevnosti IABmonitor.sk a najsilnejšie slovenské médium na Facebooku sa rozhodol jednému malému alebo strednému podnikateľovi, ktorý podniká na území Slovenska, darovať mediálny priestor v hodnote až 2 tisíc eur.

Pravidlá sú jednoduché. Každý záujemca môže prihlásiť svoju spoločnosť prostredníctvom formulára na stránke dnky.sk/koronasutaz a čakať, či sa bude tešiť z hodnotnej ceny práve on. Čas na prihlasovanie je do nedele 5. apríla 2020.

Nezáleží na veľkosti spoločnosti. Každý bude mať rovnakú šancu zvíťaziť. Vyhodnotenie bude prebiehať na Facebook stránke portálu DobréNoviny.sk. CEO mediálneho domu Dobré médiá, s.r.o. Róbert Sedlák v pondelok 6. apríla naživo vyžrebuje jedného výhercu, ktorý získa zadarmo kampaň v hodnote 2 tisíc eur. Kampaň bude môcť výherca využiť kedykoľvek do konca roka 2020.

„Už 8 rokov denne šírime medzi ľudí samé pozitívne správy. V neľahkých časoch, ktoré nás čoskoro čakajú si uvedomujeme svoju spoločenskú zodpovednosť. Chceme nielen naďalej prinášať ľuďom nádej v podobe pozitívnych príbehov, ale aj pomôcť ľuďom, ktorí denne tvrdo pracujú, aby uživili seba a svoje rodiny. Verím, že s obrovským dosahom, ktorý naše médiá majú, môže kampaň pre malých a stredných podnikateľov znamenať veľmi veľa. Dnes je našou povinnosťou podať týmto ľuďom pomocnú ruku a už teraz sa teším na množstvo hodnotných podnikateľských príbehov, z ktorých si budeme môcť vybrať,“ uviedol CEO mediálneho domu Dobré médiá, s.r.o. Róbert Sedlák.

DobréNoviny.sk sú súčasťou mediálneho domu Dobré médiá, s.r.o.. Do ich portfólia patrí aj internetové Dobré rádio www.dobreradio.sk so zameraním na najväčšie hity a pozitívne správy, ale aj najobľúbenejší hobby portál To je nápad!, ktorý denne prináša užitočné tipy do kuchyne, domácnosti, záhrady či dielne.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu