Novým členom Klubu reklamných agentúr Slovenska sa stala agentúra Effectivity Powered by Publicis, ktorá stojí aj za aktuálnou kampaňou občianskeho združenia Liga proti rakovine, alebo nedávnou kampaňou neziskovej organizácie LEAF. Správu som doplnil o vyjadrenie Róberta Slováka, prezidenta KRAS.

Víziou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS) je zvyšovanie úrovne reklamy a marketingovej komunikácie na Slovensku. Klub organizuje súťaže Zlatý klinec, EFFIE Slovakia, event Raňajky s reklamou, alebo rebríček TAAS.

„Raňajky s reklamou dosiahli väčší úspech ako sme čakali. Hneď po prvej akcii sme sa museli presunúť do väčších priestorov a ostatné Raňajky už zaplnili aj Foxford na Obchodnej. Je zrejmé, že je hlad po tomto formáte – nie je to žiadna dlhá nudná multitematická konferencia, ale dynamický formát obohatený o ozajstné raňajky. Teší ma záujem nielen z radov agentúr ale najmä z radov klientov, mnohí z nich chodia na každé Raňajky s reklamou aj keď sa ich možno niektoré témy ani netýkajú – videl som marketérov z poisťovne, ktorí navštívili aj Raňajky s alkoholom v reklame,“ povedal pre Masmediálne.info Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska.

Nové členstvo Effectivity Powered by Publicis nadobudlo platnosť 8. marca rozhodnutím valného zhromaždenia KRAS.

„Ambíciou KRASu je združovať tých najlepších na trhu. Ja by som bol rád, keby sme mohli denne prijať nového člena, lenže náš trh je tak malý a naše pravidlá prijímania zrejme tak prísne, že sa nám podarí rozšíriť rady klubu len raz za dva-tri roky. Verím však, že je ešte niekoľko ambicióznych agentúr, ktorým záleží na skvalitňovaní celej brandže, kultivovaní prostredia, v ktorom pracujeme, zlepšovaní vzťahov s klientmi a popularizovaní kvalitnej, kreatívnej a efektívnej reklamy – čomu sa KRAS intenzívne venuje,“ povedal Róbert Slovák.

„Nechceme stáť mimo diania v našej brandži, našim hlasom ju chceme pomôcť formovať. Pritom, samozrejme, rešpektujeme, že reklama ako súčasť slovenského trhu musí mať aj svoje pravidlá, vrátane spoločenskej zodpovednosti agentúr. Agentúra sa pravidelne umiestňuje v prvej desiatke rebríčka TAAS a posledné 3 roky je tiež partnerom medzinárodnej komunikačnej siete PUBLICIS WORLDWIDE. Z tohto pohľadu je pre ňu členstvo v KRAS logickým dovŕšením procesu premeny na aktívneho hráča, “ povedal Daniel Abrahám, majiteľ reklamnej agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Pozrite si najlepšie kampane z dielne nového člena KRAS, predstavil ich priamo Daniel Abrahám:

BILLA Vitamani
Hračkám bez mena Effectivity svojou kampaňou vdýchla dušu a premenila ich na úzkoprofilový artikel. V uvádzacej kampani dokázala predať 250-tisíc kusov hračiek za 6 týždňov.

EKOTOPFILM
Bokom od kreatívnych ocenení, Effectivity našla spôsob, ako zaujať mladého diváka dokumentárnym filmom. Nadabované zábery boli použité z reálnych filmov, ktoré sa na festivale objavili, čo sa prejavilo aj na návštevnosti.

TCHIBO
Týždeň čo týždeň boli TV spoty pointované aktuálnou kolekciou Tchibo, vďaka čomu sa podarilo zdvihnúť predaj o 10% oproti plánu.

EDUSCHO
V tejto online kampani agentúra predstavila claim “Chuť domova” v tej najatraktívnejšej podobe. Značka sa tým otvorila aj novým zákazníkom, resp. zákazníčkam.

Ďalšie kampane > pozri 

Vizitka agentúry:

Agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS pôsobí na slovenskom trhu od roku 2003. Vznikla ako mediálna agentúra, jej premena na reklamnú agentúru začala o tri roky neskôr. Dnes má za sebou spoluprácu s významnými klientmi ako BILLA, Poštová banka, Tchibo/Eduscho, Enel, SAMSUNG či STADA Pharma. Rovnako má na svojom konte niekoľko domácich i zahraničných úspechov. Z minuloročného odovzdávania cien PIAF si odniesla shortlist, zo súťaže o najkreatívnejšiu reklamu Slovenska Zlatý klinec 2015 si odniesla bronzový klinec a jej práca sa umiestnila aj v rebríčku LEAD THE CHANGE AWARD siete PUBLICIS WORLDWIDE.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu