V minulom ročníku mala najviac shortlistov reklamná agentúra MADE BY VACULIK až tri nominácie, no nedokázala premeniť ani jednu. Zhodne po dve nominácie mali agentúry Istropolitana Ogilvy a Mayer/McCann Erickson, ktoré získali vo finále striebro a bronz. Kampaň Fofola od agentúry Zaraguza získala zlato. Klub reklamných agentúr, organizátor a vyhlasovateľ súťaže aktuálne zverejnil termíny na prihlasovanie prác do EFFIE Awards Slovakia 2016.

Podľa nového štatútu súťaže je možné prihlásiť prácu iba do jednej kategórie. Agentúry môžu svoje práce prihlasovať do 24. októbra, víťazi jednotlivých kategórií budú slávnostne vyhlásení 24. novembra v Pivárni Bokovka.

“Získanie dvoch zlatých Effie na dvoch rôznych trhoch s dvomi rôznymi prihláškami a dvomi porotami nás veľmi teší, lebo je dôkazom toho, že investovať do kreativity sa oplatí. Prečo mať nudné TV spoty, keď môžete mať funkčné online videá, ktoré zároveň fungujú ako TV reklama? Tešíme sa aj z toho, že Fofola je prvá kampaň slovenskej agentúry, ktorá získala ocenenie na EFFIE AWARDS CZ, ” povedal k oceneniu pred rokom pre MediaWatch.Dog Michal Pastier, kreatívny riaditeľ a spolumajiteľ agentúry Zaraguza.

Prečítajte si aj > Effie 2015. Zlato získala kampaň Fofola od agentúry Zaraguza

V súťaži marketingovej komunikácie EFFIE Awards Slovakia 2016 sa budú reklamné agentúry uchádzať o bronzovú, striebornú, či zlatú EFFIE, ale v hre je i ocenenie najvyššie Grand EFFIE, ktoré porota môže, ale nemusí udeliť. „Udelí ju v prípade, že niektorú z prác bude považovať za výnimočné reklamné dielo s mimoriadnou úrovňou efektivity,“ uviedol KRAS.

Práce zaslané agentúrami do súťaže bude hodnotiť odborná porota v dvoch kolách, v prvom kole bude zložená minimálne z desiatich zástupcov zadávateľov reklamy a zástupcov z reklamných agentúr v pomere 3:2. V druhom kole porotu tvoria štyria zástupcovia zadávateľov reklamy a štyria zástupcovia reklamných agentúr.

Ďalších päť miest poroty je otvorených. Nominovať porotcu do súťaže môže každý z vás, svoj tip na odborníka z oblasti marketingovej komunikácie zasielajte Petre Švorcovej do 14. októbra na adresu petra@kras.sk (a nezabudnite pripojit aj jeho CV).

„Oproti minulému roku nastala zmena štatútu súťaže v jednom bode. Agentúry viac nebudú môcť prihlasovať práce do jednej z produktových kategórií a súčasne do jednej zo špeciálnych kategórií, ale budú si musieť vybrať naprieč všetkými kategóriami iba jednu. K prihláške by mali priložiť aj case video alebo PPT prezentáciu, ktoré budú slúžiť na prezentačné účely a budú zverejnené až po odovzdaní hodnotenia poroty,“ uviedol Klub reklamných agentúr Slovenska.

Súťažné kategórie:

Produktové kategórie
a) FMCG – potraviny a nápoje
b) FMCG ostatné /kozmetika , drogéria/
c) Healthcare
d) Tovar dlhodobej spotreby
e) Automotive
f) Finančné služby – POISŤOVNE
g) Finančné služby – BANKY – produkty a služby , iné
h) Nefinančné služby
i) Médiá
j) Kultúrny marketing
k) Telekomunikačné služby
l) WEB spoločnosti / služby
m) Dobročinný marketing (sociálne a ekologické kampane)

Špeciálne kategórie
a) David a Goliáš
b) Small Budgets
c) Media Inovations/Events
d) Digital

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu