Spoločnosť St. Nicolaus uzavrela tender na ATL a BTL komunikáciu produktovej rady Nicolaus Vodka. Jeho víťazom je fullservisová agentúra SCR.

„Pri našom výbere rozhodlo hĺbkové strategické uchopenie „Nicolausky“ a doslova unikátny prístup zo strany SCR. Veríme, že koncepčným prístupom môžeme značku posunúť ešte o krok vpred a byť aj naďalej „lovemarkom“ vo svojej kategórii,“ uviedol Andrej Môťovský, senior brand manager spoločnosti ST. NICOLAUS – trade.

„Nicolauska je najpredávanejšou vodkou na Slovensku, no napriek tomu má svoje strategické a imidžové výzvy. Ambíciou značky je smerovať k ašpiratívnejším spotrebiteľom a práve naša agentúra s navrhovanou komunikačnou stratégiou má dopomôcť tieto ciele v najbližšom období naplniť. Tešíme sa na túto spoločnú výzvu,“ dodal Patrik Kmeč, strategický a kreatívny riaditeľ SCR.

Exkluzívne:
Ako zaujímavosť si môžete pozrieť dizajn manuál Nicolaus Vodky, s ktorým budú kreatívci z agentúry SCR isto denne pracovať > pozri

Krátko Agentúra SCR zvíťazila v tendri St. Nicolaus pre komunikáciu Nicolaus vodky - Brand Logo manual

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu