Mediálna skupina MAFRA, a.s., sa rozhodla pre vstup do časopiseckého segmentu týždenníkov a od októbra začne vydávať spoločensko-spravodajský titul s názvom TÉMA.  Časopis bude zameraný na aktuálne dianie v politike a v spoločnosti.

krátko Mafra v Čechách vstupuje na trh s novým týždenníkom s názvom Téma - obalka„Je možné písať dôveryhodné, informáciami podložené texty, ale zároveň byť zrozumiteľný a zábavný, čo dnešní čitatelia od časopisov očakávajú,“ povedal František Nachtigall, riaditeľ pre stratégiu vydavateľstva MAFRA, ktorý je autorom koncepcie nového titulu.

TÉMA bude vychádzať každý piatok a predávať sa bude v stánkoch za 25 Kč. Okrem prekročenia hranice, ktorú medzi seba bežne spravodajské a spoločenské časopisy stavajú, sa bude TÉMA odlišovať i výrazným grafickým spracovaním.

Redakciu povedie z pozície šéfredaktora Zdeněk Šustr, jeho zástupcom bude Lubor Černohlávek. Redakční tím doplní napríklad Petr Kolář, ako politický komentátor ale aj publicista Josef Hympl.

„Časopisy sú pre nás segment, na ktorý sa chceme teraz zameriavať. Vidíme v tom čitateľský a ekonomický potenciál a veríme, že je veľká cieľová skupina ľudí, ktorí chcú čítať o dianí okolo seba.

Našou stratégiou je obsadiť do budúcna ďalšie časti trhu printových titulov, a vydávanie voľne predávaného týždenníka je tak logickým krokom, “ uviedol Štěpán Košík, predseda predstavenstva MAFRA, a.s.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu