Zákaznícka báza O2 vzrástla medziročne o takmer 13% na 1,61 milióna zákazníkov. Mobilný operátor O2 Slovakia dosiahol v prvom polroku 2014 výnosy vo výške 102,8 mil. €.

K 30. júnu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 12,6 % na 1,608 mil. Spoločnosť zároveň dosiahla v úvodnom polroku 2014 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 7 %.

Od začiatku roka do 30. júna 2014 si do siete O2 preniesli zákazníci už takmer 42,3 tisíc telefónnych čísel. Takmer 60 % telefónnych čísel prišlo do O2 zo siete Orange, zvyšok tvorili zákazníci Telekomu.

V prvom polroku sa na celkovom predaji telefónov podieľali až 70 % smartfóny.

 „O2 aj v tomto roku napreduje vo svojich plánoch. Dôkazom skvelých výsledkov a dobrých rozhodnutí je rast zákazníckej bázy, ktorá v druhom kvartáli prekročila hranicu 1,6 mil. aktívnych zákazníkov. Neustále prinášame služby, ktoré ľudia naozaj využívajú. Zrušenie viazanosti pre firemných zákazníkov ako aj volania, správy a internet v Českej republike za ceny ako na Slovensku sú kroky, ktoré zákazníci mobilných služieb oceňujú. V najbližšom období sa chceme sústrediť na budovanie infraštruktúry na báze technológie LTE,“  uviedol Martin Vlček, generálny riaditeľ spoločnosti O2.krátko Mobilný operátor O2 zaznamenal rast - grafNa základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti O2 Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu