Americká firma Nielsen Holdings, ktorá sa zaoberá mediálnym prieskumom, kúpila 51-% podiel v českej agentúre Mediaresearch.

Mediaresearch vyhodnocuje napríklad sledovanosť televíznych kanálov alebo realizuje prieskum návštevnosti internetových stránok. Informovala o tom agentúra APA.

Fúzia má umožniť „prehĺbenie náhľadu“ na správanie spotrebiteľov, čo pomôže klientom pri tvorbe a predaji ich produktov, uviedol šéf Nielsen Holdings pre východnú Európu Kyriakos Kyriakou.

Mediaresearch sa tak do konca roka premenuje na Nielsen Admosphere.

Zostávajúci  podiel 49 % v spoločnosti Mediaresearch bude vlastniť i naďalej spoločnosť Admosphere (UK) Ltd, za ktorou stojí Iain Nils Hessey Rügheimer, Vladimír Komár, Tereza Šimečková a Michal Jordan.

V Českej republike tak budú vedľa seba pôsobiť dve sesterské spoločnosti  holdingu – spoločnosť ACNielsen Czech Republic a Mediaresearch (Nielsen Admosphere).

Agentúra sa zaoberá mediálnymi analýzami a prieskumami. Na Slovensku má dcérsku spoločnosť Mediaresearch Slovakia.

Členmi holdingu Nielsen sa tak stali i všetky spoločnosti v skupine Mediaresearch – Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia, Mediaresearch Bulgaria

Nielsen Holding pôsobí vo viac než 100 krajinách. Sledovanosť televíznych staníc vyhodnocuje vo viac ako 30 štátoch, a to vrátane USA.

Zdroj: TASR, Mediaresearch

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu