V prvej polovici roku 2014 vyhlásila ČSOB výberové konanie na digitálnu reklamnú agentúru. Jeho víťazom sa stala agentúra TRIAD Advertising.

Okrem komplexného zabezpečenia podporných digitálnych aktivít pre ATL kampane ČSOB bude jej prioritou  aj celková konsolidácia pôsobenia značky v online priestore.

Róbert Trubač, riaditeľ Divízie marketingu ČSOB: “Teší nás, že v našich digitálnych aktivitách nám odteraz bude pomáhať jedna z najlepších digitálnych reklamných agentúr na Slovensku. Dokázala to aj vo vyhlásenom tendri, z ktorého vďaka svojej kreativite a inšpirujúcim myšlienkam vzišla ako víťaz pre realizáciu našich potrieb v tejto oblasti marketingu”.

“Máme skutočnú radosť, že sa nám podarilo získať významného partnera. V ČSOB dokázali oceniť nielen kreativitu našich návrhov, no obzvlášť vyzdvihli ich výrazné, no pritom nenásilné napojenie na produktovú líniu ČSOB. Momentálne sú práce na vzájomných projektoch v plnom prúde a prvé výsledky vzájomnej spolupráce TRIADU a ČSOB na seba už nenechajú dlho čakať“, uviedol Martin Woska, strategy & creative director z TRIAD Advertising.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu