Svedčí o tom aj úplne čerstvé ocenenie, ktoré si vo štvrtok 17.10.2013 z českej súťaže FLEMA Media Awards odniesla mediálna agentúra Starmedia Co. s.r.o. za kampaň realizovanú vo Fun rádiu.

Flema oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Čechách a na Slovensku. S kampaňou Otrivin – Aj s nádchou sa dá zabaviť zabodovala Starmedia v kategórii Najlepšie využitie rádia.

Prezentáciu víťaznej kampane vyhotovenej mediálnou agentúrou Starmedia si môžete pozrieť tu:

Mať nádchu je nepríjemné a každý z nás ten pocit dobre pozná. Fun rádio sa v spolupráci s agentúrou muselo popasovať s výzvou, ako zviditeľniť značku, ktorej meno sa nesie s tak nepríjemnou predstavou. Ako sa hovorí, smiech je ten najlepší liek, a tak prišla idea podať benefit plynulého dýchania a voľného nosa zábavnou formou.

Počas dvoch týždňov kampane vyzývalo Fun rádio na začiatku roka svojich poslucháčov, aby tvorili vtipné ódy na Otrivin s upchatým nosom za použitia 6 kľúčových slov (nádcha, Otrivin, voľný, nos, noc, deň). Podporou bola jednotka medzi rádiovými webmi –  funradio.sk, kde sa sústredili všetky autorské diela od poslucháčov. Tie najlepšie básnické talenty recitovali s upchatým nosom v najpopulárnejšej Rannej šou celému Slovensku.

„Počas celej doby trvania kampane sa na súťažnej stránke Fun rádia zaregistrovalo neuveriteľných 4 tisíc ľudí, dosiahla 7500 PV a vzniklo viac ako tisíc kultúrne hodnotných humorných básní. O tom, že aj jednoduchou ideou za minimálnu investíciu do rádia sa dá vytvoriť zaujímavý obsah, ktorý zaujal slovenských poslucháčov, svedčí aj 8%-ný nárast predaja na strane klienta,“ hovorí Zuzana Semíková, stratég Starmedia Co. „Veľmi si ceníme profesionálny a kreatívny prístup Fun rádia, s ktorým vždy veľmi radi spolupracujeme aj kvôli otvorenosti voči akýmkoľvek kreatívnym nápadom,“  hovorí Erika Vondráčková, Senior Account Manager Starmedia Co.

Úspechu sa teší aj obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler: „Osobne som veľmi potešená, že agentúra Starmedia získala takéto ocenenie, ktoré súvisí s komunikáciou klienta vo Fun rádiu, za čo samozrejme agentúre aj klientovi gratulujem. „To, že Fun rádio od apríla 2013 realizuje súťaže klientov, ktoré im doslova „šijeme“ na mieru a nerobíme ich podľa jednotnej mustry, má svoj zmysel tak pre Fun rádio, ako aj pre klientov. Poslucháčovi dodávame prirodzenejšie posolstvo od klienta a tým pádom zatraktívňujeme vysielanie. Navyše, pokiaľ zvyšujeme klientovi nielen znalosť značky produktu ale klient zaznamená vďaka jeho komunikácii prostredníctvom Fun rádia a nášho webu ešte aj reálny nárast predaja, splnili sme očakávania klienta a agentúry, ktoré mali od Fun rádia a to je pre nás odmena za to, že to robíme dobre. Verím, že aj v budúcnosti budeme môcť prispieť k úspechu čo najväčšiemu počtu klientov,“ dodala Kittler.

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky s 15%-ným podielom na trhu. Má 581 tisíc denných a 1.136.000 týždenných poslucháčov. Takmer 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov. Zdroj: MML-TGI SR  1. + 2. kvartál (7.1.2013 – 23.6. 2013)

Petra Lehká

 

Zdroj: FUN Radio, Zdroj foto hore: fcb FUN radio

REKLAMAadv.: