foto: AMI Communications

Uvedenie polotmavého pivného špeciálu je spojené s kampaňou z dielne reklamnej agentúry Creative Department. Malvaz je dostupný od začiatku februára vo vybraných puboch na celom Slovensku, do vypredania zásob.

Pivo Malvaz má v pivovare Krušovice dlhú históriu a vyrábalo sa vždy pri výnimočných príležitostiach. Základ tvoria výberové slady, žatecký chmeľ a voda z podzemných vrtov.

„Značka Krušovice prináša milovníkom zlatého moku na celom Slovensku pivné špeciály v limitovanej edícii už niekoľko rokov. So špeciálom Staročeský Malvaz 13% otvárajú Krušovice tohtoročnú pivnú sezónu a podobne ako pri iných špeciáloch, aj táto limitovaná edícia bude dostupná výhradne v kanáli Horeca vo vybraných puboch do vypredania zásob. Pre novinku sme pripravili kampaň v miestach predaja formou POSM, a zároveň podporu formou PR a online komunikácie. Komunikáciu značky zastrešuje agentúra Creative Department,“ povedala pre MediaWatch.Dog Natália Ormandy, senior group brand manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

„Krušovice už niekoľko rokov prinášajú pivárom na Slovensku nielen kvalitné české kráľovské pivo, ale pravidelne aj pivné špeciality, ktoré obohatia chute slovenských pivárov. Sme radi, že v týchto dňoch im môžeme predstaviť Staročeský Malvaz, skutočný skvost z dedičstva krušovických sládkov,“ povedala Natália Ormandy.

Vizuál kampane:

Krušovice uviedli v limitovanej edícii Staročeský Malvaz 13% - vizuál kampane
Zdroj: AMI Communications
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu