Agentúra MCC PRofessionals spustila pre jazykovú školu Helen Doron komunikačnú kampaň na sociálnej sieti, ktorej cieľovú skupinu tvoria rodičia. Kampaň vtipne rodičov navedie, aby prihlásili svoje dieťa na jazykový kurz a odpovie im tiež na otázky: „Bude z vášho drobca Rothschild či DiCaprio? Má vlohy byť ako Adela Banášová, vie si zo seba urobiť srandu ako Peťa Polnišová alebo je to skôr hĺbavý typ ako Mark Zuckerberg?“

Práve takýmto zábavným spôsobom začali ďalšiu vlna komunikácie na kurzy angličtiny pre deti metódou Helen Doron. Prostredníctvom zodpovedania na sériu jednoduchých otázok môžu rodičia zistiť, aký potenciál sa skrýva v ich dieťati, ktorý možno podchytiť a ďalej rozvíjať od útleho veku.

Kvíz je umiestnený na Facebook profile jazykovej školy Helen Doron, Slovakia a na špeciálnej landing page helendoron.sk/quiz a na vybraných online portáloch zameraných na rodičov malých detí.

Komunikátor (zdroj foto: MCC)
Komunikátor (zdroj foto: MCC)

Z testu, ale aj série edukatívnych článkov sa rodičia dozvedia, aký potenciál sa skrýva u ich dieťatka, no tiež to, že v dnešnom svete to bez znalosti angličtiny nepôjde.

Metóda výučby cudzieho jazyka pre deti vo veku od 3 mesiacov do 19 rokov vyvinula ešte v roku 1985 pedagogička a lingvistka Helen Doron, spočíva v tom, že napodobňuje spôsob, akým sa bábätká učia svoj materinský jazyk.

Kampaň mala podľa jazykovej školy úspech. “Zaznamenali sme zvýšený záujem o ukážkové hodiny, ktoré poskytujeme všetkým zadarmo a o to nám išlo – zvýšiť povedomie o metóde Helen Doron, “ povedala Katalin Deák, master franchisor Helen Doron Slovakia.

Aj touto formou komunikácie sa Helen Doron výrazne odlíšila od konkurencie.

Kampaň ideovo aj organizačne zastrešovala agentúra MCC PRofessionals.

Pozrite si všetky vizuály kampane:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu