Lásky je dosť pre všetkých, hlása v novom spote Kofola

repro foto: spot Kofola

V spolupráci s WMC Grey prichádza Kofola ČeskoSlovensko s novou kampaňou, ktorá nadväzuje na dlhodobú láskyplnú komunikáciu. Tentokrát sa ale inšpiruje básňou Máj od Karla Hynka Máchu a rozvíja príbeh troch hrdinov – Hynka, Viléma a Jarmily.

Od 1. apríla môžete na slovenských a českých obrazovkách vidieť nový reklamný spot značky Kofola, ktorý tentoraz rozpráva príbeh lásky dvoch chlapcov k jednej dievčine.

„Atmosféru začiatku jari, prebúdzajúcej sa prírody, jarných dažďov a kvitnúcich lúk v našom spracovaní umocňujú romantické verše, ktoré v závere odkazujú na legendárnu báseň Máj od Karla Hynka Máchu,“ vysvetľuje Martin Macoun, senior brand manažér Kofoly.

Príbeh Hynka, Viléma a Jarmily sa rozohrá v 45 sekundovom televíznom spote, v online prostredí sa však postupne odhalia aj jeho ďalšie časti. A pre koho zo švárnych mladíkov sa nakoniec zvodná Jarmila rozhodne? „Láska má tisíce podôb, kvitne v každom veku a vždy nás prekvapí. Rovnako ako Kofola,“ dodáva k tomu Martin Macoun.

Príbeh zamilovanej trojice zakončuje aj nový slogan. „Láska bola, je a vždy bude naším ústredným motívom. Zaužívaný slogan „Keď ju miluješ, nie je čo riešiť“ týmto posúvame zas o kúsok ďalej, keď hovoríme, že „Lásky je dosť pre všetkých,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.

Za prípravou kampane stojí agentúra WMC Grey. Spot vznikol pod vedením režisérky Alice Nellis a pod záštitou produkcie Boogie Films.

Kampaň pobeží v slovenských a českých televíziách a na internete od začiatku apríla, v máji potom upozorní aj na novú pollitrovú Kofolu s príchuťou egrešov.

Kampaň je podporená hravými jarnými etiketami najväčších formátov Kofoly Originál 2l a 1,5l, ktorých nevšedný hrdinovia budú šíriť bozky do všetkých strán. Pretože lásky je dosť pre všetkých!

Vizitka kampane Kofola Jarná 2019:

Zadávateľ: Kofola ČeskoSlovensko
Kreatívna agentúra: WMC Grey
Creative Director: David Suda
Réžia: Alice Nellis
Produkcia: Boogie Films

(ts)