U majiteľov psov sme mali zvýšiť záujem o ich kvalitné krmivo a komunikácia mala zároveň rozšíriť počet kamenných predajní, ktoré krmivo naskladnia. Na splnenie prvého cieľa, a teda budovania povedomia a záujmu o značku u konečných spotrebiteľov v celoslovenskom meradle, by sme podľa odporúčania mediálnej agentúry z našej rodiny Starmedie potrebovali asi 20-krát väčší budget, aký sme od klienta dostali. A na zvyšovanie počtu predajní by sme potrebovali práve tú znalosť a záujem konečných spotrebiteľov.

Stáli sme teda pred neľahkou úlohou – riešiť v prvej, launchovej fáze, iba konečného spotrebiteľa a spoľahnúť sa, že predajne sa budú hlásiť samy? To nestačí. Rozhodli sme sa zmenšiť si ihrisko z celého Slovenska len na Bratislavu a okolie a práve tu vytvoriť záujem u konečného spotrebiteľa a zároveň aj rozšírenie v prevádzkach. Psičkárov pritiahneme zaujímavou, pútavou formou – eventom. Event si vyhodnotíme, zistíme, čo fungovalo a čo nie, a vytvoríme si tak „scenár“ aplikovateľný v každom väčšom meste. Ušľachtilý plán, ale ako ho uskutočniť, keď ani na realizáciu eventu nemáme ani zďaleka ideálny budget? Spojili sme svoje sily s ďalšou agentúrou z našej rodiny – Leopard production –, ktorá nám pomohla nadchnúť pre tento projekt skvelého partnera – nákupné centrum Eurovea. Odpadli nám tak náklady na prenájom priestoru, informačné nosiče či pozvánky a mohli sme náš obmedzený budget sústrediť na samotný program eventu: módnu prehliadku, oblečenie pre psíky, dog dancing, dog grooming, ukážku výcviku psov so zameraním na poslušnosť, moderovaný rozhovor so zverolekárom, ale aj zlatý klinec programu – kuchársku show –, počas ktorej šéfkuchár hotela Sheraton uvaril pre psíkov krmivo Naturea Atlantica naživo. Psíkom, a nielen psíkom, veľmi chutilo :-)

A ako to fungovalo? Fotky s naším logom v pozadí, ktoré sme na evente nafotili v rámci súťaže 100 %-ný pár, sa na Facebooku tešia stovkám lajkov. Sieť kamenných predajní v Bratislave a okolí sme rozšírili z dvoch na fantastických 13 a priamo na evente sme rozdali vyše 300 vzoriek krmiva. Majitelia ich nezískavali len tak jednoducho, ale až po vyzbieraní 4 pečiatok Naturea poskrývaných po Eurovea. Event neunikol ani pozornosti médií – nášho moderátora Viktora Horjána vyspovedala TV Bratislava, ale aj TV Markíza.

Bolo fajn potvrdiť si, že dobré nápady nemusia nevyhnutne vyžadovať obrovský budget a veľa muziky sa dá urobiť aj pre neznámu značku s veľmi, veľmi obmedzeným rozpočtom.

Po úspechu z Bratislavy sa tešíme na ďalšie mesto – možno to vaše.

Jana Machačková, Wiktor Leo Burnett

Zdroj: Wiktor Leo Burnett
7.11.2013

REKLAMAadv.: