Spoločnosť PepsiCo predstavila gamingovú kampaň svojej značky Lay´s, v rámci ktorej sa spojila s výrobcom počítačových a konzolových hier Electronic Arts. Kampaň dostala okrem spotrebiteľskej promócie značnú podporu v televízii a online. U vybraných čipsov Lay’s Maxx sa premietne i do designu ich obalov.

Značka chipsov Lay´s sa v najnovšej kampani zamerala na jednu z kľúčových skupín konzumentov svojich výrobkov – generáciu vo veku 15-24 rokov. V spolupráci so svetovým výrobcom hier Electronic Arts (EA) realizuje Lay´s spotrebiteľskú súťaž mimo iného aj o očakávanú hernú novinku Need for Speed Payback od EA a ďalšie gamingové ceny, vrátane herných notebookov.

Súťažné kódy, ktoré spotrebitelia vkladajú na web www.hrajslays.sk sa nachádzajú v rade chipsov Lay´s Maxx v promočných obaloch s odlišným dizajnom.

„Prostredníctvom sviežej hravej kampane a spotrebiteľskej súťaže chceme osloviť čo najširšiu skupinu mladých ľudí obľubujúcich gaming. Chceme tým posilniť vnímanie značky ako súčasti jednej z voľnočasových aktivít teenegerov,“ uviedla Hana Plešmídová, brand manažérka kategórie snakov spoločnosti PepsiCo.

Reklamný spot je v TV vysielaný po dobu dvadsiatich dní. Online kampaň prebieha na Youtube a sociálnych sieťach – Instagram a Facebook. Špeciálna aktivácia sa uskutoční v rámci instoru.

Vizitka kampane:
Mediálne nasadenie: online, TV, PR, instore
Digitálna agentúra: 2Fresh
Produkčná agentúra: Mark BBDO

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu