Kampaň pripravila pre neziskovú organizáciu LEAF reklamná agentúra Effectivity Powered by Publicis. Kampaň pracovala so sloganom „Slovensko ťa prekvapí“ a jej cieľom je mladým Slovákom študujúcim v zahraničí nájsť prácu a pritiahnuť ich naspäť na Slovensko.

Kampaň predstavila v období 1.12.2015 – 10.1.2016 slovenské stereotypy so zašifrovaným odkazom „Slovensko ťa prekvapí.“ Mediamix kampane tvorí séria postov na Facebooku, printy, rádiové spoty, online videá a špeciálna landing page prilezitostidoma.sk.

vizual kampane LEAF - Slovensko ta prekvapi - obr. 5
zdroj foto: event2all

„Inšpiráciou bol bohatý slovenský folklór, ktorého originalitu každý rešpektuje. Folklór súčasne podáva zaužívaný obraz krajiny, kde sa hrabe seno, zelená sa bučina a nad tým lietajú holubice Ľudovíta Fullu,“ povedal Peter Rajčák, kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

vizual kampane LEAF - Slovensko ta prekvapi - obr. 1
zdroj foto: event2all

„Keď chceme študentom v zahraničí predstaviť inú krajinu, plnú príležitostí pre mladých a talentovaných, folkór tvorí ideálnu bázu, ako tento obraz narušiť. Alebo inak – kontrast medzi myjavskou výšivkou a navigáciou Sygic asi už nemôže byť väčší. Pričom obe pochádzajú z tej istej krajiny. A nešlo len o počet prihlášok, zamerali sme sa hlavne na kvalitu,“ povedal Peter Rajčák.

vizual kampane LEAF - Slovensko ta prekvapi - obr. 6
zdroj foto: event2all
vizual kampane LEAF - Slovensko ta prekvapi - obr. 4
zdroj foto: event2all

„Jednoducho, ak pozývate ľudí do tímu, ktorý pracuje na vývoji Aeromobilu alebo umelej inteligencii, potrebujete vysokokvalifikovaných ľudí. A tých sa nám prihlásilo o 12% viac ako minulý rok. Po dohode s klientom sme tento rok spojili viaceré aktivity neziskovky LEAF do jedného konceptu. Už to nie je len o stážach, ale aj o pracovných príležitostiach a dobrovoľníctve. Preto sme vytvorili strešnú ideu “Slovensko ťa prekvapí”. Tá talentovaným Slovákom v zahraničí prezentuje ich materskú krajinu inak, ako sú zvyknutí. Jednoducho Slovensko už nie to, čo bývalo. V tom najlepšom slova zmysle. Oplatí sa sem vrátiť a zúročiť svoje skúsenosti práve tu,“ dodal Peter Rajčák.

vizual kampane LEAF - Slovensko ta prekvapi - obr. 3
zdroj foto: event2all

Pozrite si case study:

vizual kampane LEAF - Slovensko ta prekvapi - obr. 2
zdroj foto: event2all

Vizitka kampane:

Klient: Leaf, nezisková organizácia
Prudukt: Ponuka stáží a pracovných miest pre Slovákov v zahraničí
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák
Copywriter: Katka Noskajová
Art director: Štefan Klučka, Lukáš Pompa
Account manager: Martina Hrivnáková
Strategy director: Radka Gbelská

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu