zdroj: Kofola

„Ja nemusím, ja už ho vidím!“ Hláška, ktorú pozná azda každý… Vianočná reklama na Kofolu sa vysiela už od roku 2003.

„Naša reklama sa stala tak trochu ikonou Vianoc. Nadväzuje na symboliku čarovného Zlatého prasiatka, ktoré chce na Štedrý večer uvidieť každý. V tohtoročnej kampani sme tento motív posunuli ešte ďalej,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.

„Na nočnej oblohe sa vďaka kúzlu prasiatka rozsvieti úplne nové súhvezdie, súhvezdie Prasiatka. Vďaka nemu bude môcť Zlaté prasiatko zazrieť skutočne každý, a to nielen počas Vianoc. Stačí nájsť Veľký voz a správne pospájať hviezdy v súhvezdí Veľkej medvedice,“ doplnila Lucia Tarbajovská.

Kofola – Vianočný spot

Nové vyústenie dobre známeho príbehu v objavení súhvezdia Zlatého prasiatka na oblohe nahrádza každoročne nasadzované závery spotu, v ktorých sa predstavovali vianočné limitované edície Kofoly.

Tie vznikli aj pre túto zimu, ale až tri, spot ich ale neakcentuje. Sú nimi Kofola Vianočné korenie a Kofola s príchuťou jablka so škoricou. „Rozhodli sme sa venovať adventný čas kúzelnému príbehu, ktorého hlavnou zvieracou hrdinkou je prasiatko Zlatuška. Stvárnila ju šesťročná samička Bublina, ktorá si v spote zahrala aj so svojím trénerom Radimom,“ popisuje obsadenie Martin Macoun, senior brand manažér Kofoly.

Natáčanie spotu sa realizovalo v októbri pri Českom Šternberku. Pre dokreslenie zimnej atmosféry bolo potrebné zaistiť umelý sneh. To ale zďaleka nebola hlavná výzva.

„Pri postprodukcii tohtoročnej dohrávky sme postupovali tak, aby jej výsledná podoba čo najviac zodpovedala dobe, kedy vznikol pôvodný spot, teda roku 2003,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ David Suda z WMC Grey, ktorá pokračovanie príbehu tvorila.

Spot vznikol v réžii Roberta Hloza, ktorý už má na konte jednu z letných reklám Kofoly „Kliešť“ z roku 2017. Spolu s WMC Grey sa na spote podieľala produkčná spoločnosť Dawson.

„Naše Zlaté prasiatko patrí už neodmysliteľne k Adventu. Je rodinným striebrom kofoláckych kampaní a teda nie je dôvod ho meniť. Dať ale starému príbehu nový impulz sme vnímali ako veľkú výzvu a tešíme sa na reakcie spotrebiteľov,“ uviedla Lucia Tarbajovská.

Vianočná kampaň štartuje 23. novembra 2019 a pobeží až do Vianoc. Návod na to, ako a kde na nočnej oblohe zbadať Zlaté prasiatko, nájdete na etiketách produktov a POS materiáloch. Všetky doterajšie kampane, vrátane Vianoc 2019, nájdete na oficiálnom youtube kanáli Kofoly.

Vizitka kampane:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Kreatívna agentúra: WMC Grey
Creative Director: David Suda
Art director: Roman Hynek
Copywriter: Ondřej Zvolský
Account director: Martina Vacíková
Account manager: Jan Štička
Réžia: Robert Hloz
Produkcia: Dawson

zdroj: Kofola

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu