Letná kampaň 7Up vracia na scénu ikonickú postavičku Fida Dida

foto: PepsiCo

Legendárna limonáda 7Up inšpiruje v rámci svojej letnej kampane k prežívaniu prítomného okamihu. V rámci kampane sa na obrazovky vráti ikonická postavička Fido Dido, ktorú si našinci môžu pamätať z reklám v 90. rokoch.

Fido Dido sa pritom objaví nielen v televíznych spotoch, ale aj v rámci špeciálnej limitovanej edície 7Up.

Hlavným claimom kampane je „Užívaj si chill“. Kľúčový odkaz komunikácie pochádza z anglickej skratky JOMO (joy of missing out), ktorú možno voľne preložiť ako radosť z premeškaného.

Kampaň tak inšpiruje k odloženiu smarfónov či laptopov, k socializácii a prežívaniu prítomného okamihu. Predstaviteľom claimu i kľúčového odkazu je Fido Dido, animovaná postavička, ktorá bola hrdinom reklám značky 7Up v 90. rokoch.

„Odkazom kampane nie je zbaviť sa moderných technológií či sociálnych sietí, ale žiť takpovediac tu a teraz. 7Up chce spolu s Fidom Didom inšpirovať k aktívnemu životu a objavovaniu jeho krás vrátane osobnej komunikácie s tými, na ktorých nám záleží,“ doplnila k posolstvu kampane Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR.

Na Slovensku budú v priebehu kampane vysielané lokalizované televízne spoty, a to v TV JOJ a TV Markíza. Zatiaľ čo v júni a júli uvidia diváci 30-sekundové spoty, na august je plánovaná skrátená 15-sekundová reklama.

Komunikácia bude v in-store a v PR prostredí podporená limitovanou edíciou 7Up s Fidom Didom a unikátnym merchom.

Merch pozostávajúci z ikonických tričiek či mikín budú môcť fanúšikovia nestarnúcej postavičky získať formou rôznych súťaží. Kampaň prebieha od začiatku júna do konca augusta.

Vizitka kampane:
Timing: 6 – 8/2019
Mediálne nasadenie: TV, PR, in-store
Produkčná agentúra: Mark BBDO

Spot:

Vizuál kampane:

(ts)