foto: Lidl

Lidl zaviedol vo svojich predajniach ponuku, ktorá nám pripomenie časy dávno minulé a produkty, ktoré už dnes na pultoch predajní nájdete asi len ťažko. „Retro ponuka“ sa objaví v predajniach od pondelka 30. októbra.

Lidl svoj Retro týždeň komunikuje v letáku a televíznou reklamou, v ktorej opäť vystupujú kuchári Marcel Ihnačák a Roman Paulus.

Reklama je takmer identická s tou odvysielanou ešte v októbri 2015 pri prémiovom uvedení Retro týždňa na Slovensku a v Českej republike. Retro týždeň spoznali nielen zákazníci Lidlu u nás ale i v Chorvátsku, Slovinsku, alebo v Maďarsku. Čítaj viac.

„Retro týždeň sme pripravovali v úzkej spolupráci s dodávateľmi. Okrem originálneho obalu sme totiž tam, kde to bolo možné, chceli zachovať aj pôvodné zloženie a chuť. Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napr. Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977,“ povedal vtedy Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl.

V rámci tematickej predajnej ponuky si budete môcť kúpiť napríklad polotučné mlieko v sáčku, žuvačky Pedro, ryžové Arizonky, Meltu či Holandské kakao, alebo mydlo na holenie značky Barbus Classic, vodu po holení Pitralon, toaletné mydlo Šeřík, univerzálny čistiaci prášok AVA, alebo namáčací prostriedok Namo.

foto: Lidl

Súčasťou ponuky bude i známe retro Granko. Obal s Veronikou bol ako historicky prvý obal kakaa GRANKO uvedený na trh v roku 1979. V roku 1980 dokonca získal aj ocenenie v súťaži Obal roka.

Úspech GRANKA spočíval v rýchlosti prípravy tohto nápoja z rýchlorozpustného granulovaného osladeného kakaa.

Názov KAKAO vzišiel z verejnej súťaže, ktorú vyhlásila spoločnosť Čokoládovny Kolín, ktorá kakao vo svojom závode v roku 1978 vyrábala.
Do súťaže sa zapojilo až 394 účastníkov.

Víťazným návrhom sa stala skratka od slov GRANulované KakaO – GRANKO.

Tento víťazný názov zaslalo zhodne až 7 súťažiacich. Každý z nich vtedy dostal 1/7 podielu z výhry, t.j. výslednú sumu 428 Kčs z celkovej odmeny, ktorá bola pôvodne určená súťažiacim pre prvé tri miesta. Čítaj viac.

V retro letáku spoločnosť Lidl aktuálne komunikuje i personálny nábor, netradičným kresleným vizuálom oslovuje svoju tradičnú cieľovú skupinu – matky s deťmi.

Tentoraz im ale neponúka svoje produkty, ale možnosť zamestnať sa. Slogan náborovej kampane znie „Mama má Emu, aj výbornú prácu“.

„Vizuál kreatívne pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett a odkazuje na známy obrázok zo Šlabikára. Cieľom tejto komunikácie je dať mamičkám do pozornosti skutočnosť, že v Lidli ponúkame aj flexibilnú pracovnú dobu a skrátené úväzky, ktoré umožňujú ideálne skĺbenie práce a rodinných povinností,“ uviedol pre mediahub Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl.

Pozriete si vizuál:

zdroj: leták Lidl
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu