Lidl mení dizajn svojich predajní, chce aby ho zákazníci nevnímali ako lacný diskont, ale ako obchod s kvalitným sortimentom. Po redizajne chce prilákať všetky skupiny zákazníkov a stane sa tak už priamou konkurenciou pre všetky značky obchodných reťazcov pôsobiacich na Slovensku. Medzi prvými prešla takýmto redizajnom predajňa v Piešťanoch.

Podľa prieskumu TNS Slovakia, ktorý agentúra realizovala v máji 2015 na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov patrí práve sieť obchodných reťazcov pod značkou Lidl medzi tie, kde Slováci nakupujú najradšej. Pre značku Lidl sa vyjadrilo až 38% percent všetkých respondentov.

Na druhom mieste skončil reťazec Kaufland s 35%, ktorý tak, podľa prieskumu patrí medzi najväčších konkurentov na Slovenskom trhu. V sieti Tesco nakupuje najradšej necelá tretina (29%) zákazníkov a 18% zákazníkov najradšej nakupuje v predajniach Coop Jednota a 12% v Bille.

Slováci považujú nákupy v Lidl aj za najvýhodnejšie, myslí si to až 31% oslovených respondentov v prieskume TNS Slovakia.

Hitparáda obchodných reťazcov očami Slovákov - Najradšej
zdroj: TNS Slovakia, máj 2015, N = 1000

„Našim cieľom je, aby sa zákazníci v našich predajniach cítili dobre. Snažíme sa im preto v maximálnej možnej miere vychádzať v ústrety, neustále preto modernizujeme naše predajne. Prechodom na sivý koncept sa zmení predovšetkým priestorové a vizuálne vnímanie z pohľadu zákazníka. Predajne budú svetlejšie a vzdušnejšie,“ povedal pre Masmediálne.info Tomáš Bezák, PR manažér a tlačový hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Lidl zavádza nový koncept predajní - obr. 15
prvá redizajnovaná predajňa v Piešťanoch (zdroj: Lidl Slovenská republika)

Zväčši sa priestor pre ponuku čerstvého mäsa, ale i pečiva. Zvýši sa počet chladiacich vitrín ale i priestor pre ponuku akciového tovaru.

Zmení sa pokladničná zóna, kde vznikne nová stena s magnetkami a podsvieteným logom (za prvou pokladňou), pribudnú nové stojany na letáky, aj tzv. cenovkové dosky, ale i celkom nový reklamný koncept s 3D nápismi pre kategórie produktov a 3D logá privátnych značiek po celom obvode predajne. Interiéru bude dominovať šedá farba.

Lidl zavádza nový koncept predajní - obr. 18
prvá redizajnovaná predajňa v Piešťanoch (zdroj: Lidl Slovenská republika)
Lidl zavádza nový koncept predajní - obr. 24
prvá redizajnovaná predajňa v Piešťanoch (zdroj: Lidl Slovenská republika)

„V exteriéry ide predovšetkým o šedé rámy výkladov, vstupu a výstupu, priestoru výkupu fliaš a únikových dverí. Šedé prvky sa nachádzajú aj na nákupných vozíkoch. Predajne majú veľký spoločný vstup a výstup,“ dodal Tomáš Bezák.

Lidl zavádza nový koncept predajní - obr. 21
prvá redizajnovaná predajňa v Piešťanoch (zdroj: Lidl Slovenská republika)

Koncept predaja Lidl, ktorý je založený na úzkej ponuke vlastných privátnych značiek sa však s najväčšou pravdepodobnosťou ani po redizajne predajní meniť nebude.

„Veríme, že dôrazom na vysokú kvalitu za čo najvýhodnejšiu cenu dokážeme osloviť široké spektrum spotrebiteľov a presvedčiť ich, že Lidl je pre nich správna voľba. Čo sa týka nášho sortimentu, jeho kľúčovou zložkou sú a aj naďalej budú privátne značky. Samozrejme sa snažíme náš tovar dopĺňať a reagovať tak na požiadavky našich zákazníkov,“ povedal pre Masmediálne.info Tomáš Bezák, PR manažér a tlačový hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Medzi prvými prešla redizajnom predajňa Lid v Piešťanoch, pozrite si fotografie z vynovenej prevádzky:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu