zdroj: TV JOJ

Skupina JOJ bola v nedeľu 30. augusta lídrom celodenne (sledovanosť 4,0 %, podiel 22,4 %) aj v hlavnom vysielacom čase (sledovanosť 11,3 %, podiel 28,0 %), pričom Skupina Markíza dosiahla v nedeľu celodenný podiel 18,7 % a 25,4 % podiel v prime time.

V 35. týždni si Skupina JOJ pripísala úspech v hlavnom vysielacom čase. Viedla s 9,5 % sledovanosťou a 26,1 % podielom, kým Skupina Markíza dosiahla v prime time v uplynulom týždni podiel 25,8 %.

Televízia JOJ zaznamenala v prime time prvenstvo vo všetky dni okrem štvrtka. V 35. týždni dosiahla sledovanosť 6,8 % a podiel 18,5 %, kým Markíza v hlavnom vysielacom čase zaznamenala 16,5 % podiel.

V piatok 28. augusta si diváci nenechali ujsť JOJkárske Noviny (sledovanosť 8,9 %, podiel 27,5 %) a tiež Šport (sledovanosť 5,9 %, podiel 17,5 %).

Aj v sobotu 29. augusta si diváci z ponuky všetkých televízii vybrali program televízie JOJ. Najsledovanejším programom dňa sa stali Noviny TV JOJ so sledovanosťou 9,0 % a podielom 28,2 %. Diváci boli zvedaví aj na Najlepšie počasie (sledovanosť 8,0 %, podiel 21,9 %).

Televízia JOJ potvrdzuje svoje líderstvo aj v nedeľu 30. augusta. Najsledovanejším programom dňa sa stalo Najlepšie počasie, ktoré sa so svojou sledovanosťou 11,6 % a podielom 26,5 % stalo top programom 35. týždňa.

Druhú priečku si vyslúžili nedeľné Noviny TV JOJ (sledovanosť 11,0 %, podiel 27,9 %). Úspešný bol aj Šport (sledovanosť 7,3 %, podiel 17,2 %).

Najsledovanejším nespravodajským programom poslednej augustovej nedele bol animovaný film Ferdinand, ktorý si pozrelo spolu 345-tisíc divákov (sledovanosť 7,4 %, podiel 19,0 %), pričom konkurenčný film Inferno dosiahol podiel 15,2 %. Úspešné bolo aj Nové bývanie (sledovanosť 5,2 %, podiel 18,2 %).

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

Zdroj dát: PMT Slovakia; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu