Celý marec bude nasadená v médiách nová kampaň Ligy proti rakovine, ktorej cieľom je získať podporu 2% z daní. Reklamné kampane pre občianske združenie Liga proti rakovine už tretí rok pripravuje reklamná agentúra Effectivity Powered by Publicis. Natáčanie aktuálneho spotu zastrešila produkcia spoločnosti Hitchhikers Films.

Onkologický pacient si každú sekundu svojho života uvedomuje a vychutnáva si ju preto naplno. To je aj leit motívom novej kampane Ligy proti rakovine, ktorá pracuje so sloganom Objavte radosť v drobnostiach.

Tentoraz v kampani nehrajú herci, ale je reálna. Tvárou kampane sa stala skutočná onkologická pacientka Gabriela, ktorá vystupuje v televíznom spote, ale i v rozhlasovom spote.

“Veľakrát sa ženieme k deadlinom, víkendom a veľkým životným cieľom a pritom zabúdame, že pocit šťastia môžeme zažiť práve v tejto chvíli. Napríklad aj pri čakaní na meškajúci autobus, keď zafúka vietor a vy zacítite vôňu jari,” povedala o inšpirácii ku kampani Soňa Podstupková, copywriter z agentúry Effectivity Powered by Publicis.

„Nájsť ľudí, ktorí svoju prácu robia s nadšením a vedomím, že bude náročná a pritom nezaplatená – to je dnes veľká vzácnosť. A takých ľudí nachádza Liga proti rakovine v Effectivity a Hitchhikers Films. Nájsť človeka, ktorý  dokáže odhaliť svoje súkromie len preto, aby vyslal pozitívnu energiu  pre široké okolie v presvedčení, že to  má zmysel – to je dnes takmer nemožné… Ďakujeme Gabike za odvahu, ktorú si nesmierne vážime a veríme, že jej sila a posolstvo si nájde veľa nasledovníkov,“ povedala Ing. Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.

print A3
vizuál printu (zdroj: event2all)

“Chceli sme, aby bol spot autentický. Skutočný úsmev, skutočná iskra v oku. Gabika bola pri natáčaní úžasná, sme veľmi radi, že sa s nami do projektu pustila,” povedal o kampani režisér spotu Dano Dekan.

Kampaň je nasadená v televízii, printe, rozhlase a OOH od 1. do 31. marca.

print A4
vizuál printu 2 (zdroj: event2all)

Vizitka kampane:

Klient: Liga proti rakovine
Produkt: 2% z daní
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Peter Rajčák
Copywriter: Soňa Podstupková, Petra Gmucová
Art director: Denisa Pajkošová, Barbora Rozložníková
Account manager: Barbora Sýkorová, Jakub Ondruš
Strategy director: Radka Gbelská

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu