Logo ocenenia Najdôveryhodnejšia značka a logo Verejnosť proti násiliu

Všimli sme si že logo marketingového programu, ktorý udeľuje ocenenie Najdôveryhodnejšia značka sa nápadne ponáša na logo Verejnosti proti násiliu (VPN), ktoré v 90-tich rokoch vytvoril slovenský grafik a výtvarník Karol Rosmány. Jeho logo symbolizuje trikolóru a víťazstvo (victory).

„Autorom loga a majiteľom kombinovanej ochrannej známky Najdôveryhodnejšia značka je naša spoločnosť Atoz Marketing Services,“ vyjadril sa pre MediaWatch.Dog Lukáš Matějka, marketingový manažér spoločnosti.

„Ďakujeme za upozornenie, toto logo (VPN) osobne vidím po prvý krát a nikdy predtým nikto z našej spoločnosti (kde pracujú ľudia z ČR, Slovenska, Francie a US, ktorí tiež pracovali na tvorbe nášho loga) túto podobnosť nezaregistrovali. Osobne sa domnievam, že podoba loga je vnímaná subjektívne každým jedincom inak. Osobne napríklad mne (subjektívne) príde naše logo podobnejšie portrétu Bugsa Bunnyho , alebo logu komiksu „V ako vendeta,“ než loga Vami uvedeného hnutia :),“ vyjadril sa Lukáš Matějka k podobnosti loga.

Autor loga Verejnosť proti násiliu Karol Rosmány nedávno vytvoril plagát v rámci retro kampane Zlatý Bažant ’73. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu