Kvôli neobjektívnemu informovaniu o situácii na Ukrajine včera v Lotyšsku na tri mesiace prerušili prístup k sledovaniu ruského televízneho kanála Rossija RTR. Informovala o tom agentúra ITAR-TASS.

O pozastavení vysielania televízie RTR rozhodla lotyšská rada pre rozhlasové a televízne vysielanie po analýze spravodajských a iných materiálov, ktoré sa vo vysielaní objavili v čase od 2. do 17. marca.

Rada okrem iného deklarovala, že množstvo materiálov RTR obsahuje príznaky vojenskej propagandy.

Z rovnakého dôvodu na Ukrajine zablokovali v marci vysielanie piatich ruských televíznych kanálov Rossija 1, Rossija 24, ORT/Prvý televízny kanál – Mir, RTR Planéta a NTV-Mir.

Planeta RTR

Príslušný ukrajinský úrad toto rozhodnutie vysvetlil potrebou zaistenia informačnej bezpečnosti Ukrajiny.

Na Kryme predtým proruské úrady odpojili vysielanie všetkých ukrajinských televíznych kanálov.

O udalostiach posledných dní na Ukrajine –
sme priniesli množstvo článkov, prečítať si ich môžete > TU

 

Zdroj: TASR, ilustračná fotokoláž masmediálne.info

REKLAMAadv.: