Uvádzacia image-teasingová kampaň pre Bory Mall bola dielom agentúry Made by Vaculik. Penta Investments sa rozhodla pre nový tender a aktuálne si vybrala novú agentúru, ktorá sa bude starať o komunikáciu jej pokračujúceho projektu Bory Home.

Agentúra Made by Vaculík pracovala predtým nielen na komunikácii pre Bory Mall, ale i nákupné centrá Eurovea, Central a Avion Shopping Park. V tendri na komunikáciu pre novú mestskú štvrť Penty uspela reklamná agentúra Lowe GGK.

Agentúra Lowe GGK tak rozširuje svoje portfólio klientov o finančnú skupinu Penta Investments, s ktorou bude spolupracovať na novom projekte Bory Home.

Víťaz vzišiel z tendra, ktorého sa zúčastnilo viacero reklamných agentúr. Víťazná agentúra Lowe GGK sa bude starať o celú kreatívnu komunikáciu aj stratégiu pripravovaného developerského projektu.

Nová mestská štvrť Bory Home vyrastie v blízkosti komplexu Bory Mall a začiatok výstavby je naplánovaný na budúci rok.

Projekt Bory má ambíciu stať sa novou mestskou štvrťou Bratislavy, ktorá významne rozšíri mesto smerom na severozápad a prinesie do spádovej oblasti doteraz chýbajúce možnosti nakupovania a trávenia voľného času. Ide o prvý development takéhoto rozsahu na Slovensku.

Marián Luha: Zisťoval som, aký koncept víťazná agentúra Lowe GGK zvolila a aj to či je to ich prvá spolupráca na obdobnom projekte. Prečítajte si krátke vyjadrenie, odpovedal Marek Pajtáš, managing diector agentúry Lowe GGK:

Aké to bolo zúčastniť sa tendra o Borry Home a s akým konceptom ste prišli?

Konceptov sme prezentovali viac. Klient si nakoniec vybral ten najlepší :-)

Je to vaša prvá skúsenosť s komunikáciou pre developerský bytový projekt?

Na slovenskom trhu áno. V sieti sme ich realizovali viacero.

„Tešíme sa na spoluprácu s našim novým klientom a sme presvedčení, že celý projekt bude úspešný“, doplnil pre masmedialne.info Marek Pajtáš.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu