Ľudia z marketingu si založili občianske združenie pod názvom Ľudia z marketingu a ich víziou je „inšpirovať k dobrému marketingu a poslaním je vytvoriť otvorenú komunitu expertov s cieľom kultivovať prostredie marketingu na Slovensku prostredníctvom zdieľania skúseností, inšpirácie, vzdelávania a nastavovania trhových štandardov“.

V stredu 17. mája sa uskutoční prvá prednáška a panelová diskusia ktoré organizujú pod názvom „Príbehy z marketingu“. Témou prednášky bude vzťah „Online to Offline“.

Vystúpia na nej Zora Roth, marketingová manažérka spoločnosti ZOOT, Martin Horváth, senior manažér digitálnych služieb v spoločnosti Slovak Telekom, Michal Meško, CEO kníhkupectiev Martinus.sk a Jaroslav Kiska, predseda predstavenstva spoločnosti Consumer Finance Holding.

Dozviete sa aké skúsenosti majú títo poprední slovenskí marketéri a šéfovia úspešných digitálnych firiem s prepájaním digitálneho a reálneho sveta a odpovedia vám na otázky „Prečo úspešné digitálne značky investujú peniaze do offlinu a otvárajú kamenné predajne? a či sú osobný kontakt a emócie v dobe neodvratnej digitalizácie v oblasti predaja a služieb dôležitejšie ako kedykoľvek predtým?“

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu