Ľudia z marketingu pomáhajú pri vzdelávaní mladých talentov

Združenie marketérov potvrdzuje svoju ambíciu odovzdávať know-how ďalším generáciám, ohlasuje spoluprácu na báze mentoringu so združením Nexteria a ďalšie aktivity v oblasti vzdelávania.

Ocenenie Marketér roka, účasť na odborných diskusiách či aktívna komunikácia s Klubom reklamných agentúr Slovenska. To nie sú jediné aktivity, ktorými sa združenie Ľudia z marketingu zaoberá. Kľúčovou témou pre rok 2020 bude vzdelávanie mladých marketérov.

„Teória zo školských učebníc v marketingovej praxi jednoducho nestačí. Často sme svedkami toho, ako u mladých marketérov absentujú praktické skúsenosti. Preto sme sa rozhodli podať pomocnú ruku a aktívne prispieť k odovzdávaniu nášho know-how práve mladým marketérom,“ povedal Ronald Lupták, člen Prezídia združenia Ľudia z marketingu.

Dôležitým míľnikom v histórii združenia je štart spolupráce s neziskovou organizáciou Nexteria, ktorá sa aktívne venuje šikovným a mladým študentom a absolventom, s cieľom pomáhať mladým ľuďom rásť a prepájať ich s praxou.

Ľudia z marketingu a Nexteria tak odteraz spolupracujú na programe mentoringu. „Nexteria už 11 rokov rozvíja mladé talenty čisto v spolupráci s expertmi z praxe. Do tohto na Slovensku stále ojedinelého konceptu veľmi dobre zapadá aj spolupráca s odborným združením Ľudia z marketingu. Ceníme si ich záujem o mladých a naši študenti sú vďační za príležitosti na ďalší rast,“ uviedol Tomáš Hasala, CEO Nexteria.

„Teší ma, že táto spolupráca priniesla už aj konkrétne výsledky,“ hovorí Ronald Lupták, ktorý v združení Ľudia z marketingu vedie tému mentoringu.

„V súčasnosti už prebiehajú dva mentoringové programy, tretí rozbehneme v tomto momente,“ doplnil Lupták.

Téma vzdelávanie však rezonuje aj v ďalších aktivitách jednotlivých členov združenia. Hneď traja členovia združenia Ľudia z marketingu – Drahomíra Juríková, Igor Tóth a Róbert Slovák – sa stali lektormi Creative Academy – večernej školy marketingu, ktorá sa bude konať v Bratislave a v Košiciach.

Mnohí členovia združenia sa venujú mentoringu šikovných talentov v rámci spoločností, v ktorých pracujú.

Nezriedka je to participácia na programe Night of chances, možnosti odbornej stáže v rámci svojho zamestnávateľa, či pri poskytnutie rád a pomoci mladým ľuďom, ktorí sa rozhodli vrátiť zo zahraničia a žiť doma na Slovensku.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu