Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett vytvorila kampaň, ktorá vzbudila negatívny ohlas u recipientov. Kampaň pracuje s nacistickými symbolmi.

Aktuálna kontroverzná kampaň agentúry Wiktor Leo Burnett pre klienta Petpark je nasadená v outdoore. Všimli sme si, že napr. billboard v bratislavskej Rači v smere na Sv. Jur poškodili okoloidúci na známej cyklistickej trase, neďaleko bufetu Optimista.

foto: Masmediálne.info
foto: Masmediálne.info
foto: Masmediálne.info
foto: Masmediálne.info

Krátko po nasadený kampane reklamná agentúra vydala stanovisko v ktorom sa snažila obhajovať svoju prácu.

Napr. Roman Roj, copywriter agentúry povedal:

„Ich denke, že nám poniektorým etwas chýba. Nadhľad. Samozrejme, že táto kampaň je provokatívna a polarizuje spoločnosť. Ale práve to je jej plus. Že rieši aktuálnu tému? Ďalšie plus. Na tejto téme sa zviezol snáď každý jeden denník, kopec facebookových pageov, politikov, skrátka ktokoľvek. A to je dobré, netreba sa jej báť, práve naopak, hovorme o nej a ešte lepšie, robme si z toho srandu. Rovnako ako mnoho karikaturistov, čím tiež jasne vyjadrili svoj postoj.“

Prečítajte si > Kampaň Petpark z dielne Wiktor Leo Burnett používa nacistické symboly

Naturea-Petpark-dvierka-OOH-Wiktor Leo Burnett

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu