Slovenská televízia má vo svojej programovej ponuke reláciu Slovensko chutí. Všimli sme si, že s podobným sloganom v aktuálnej kampani propaguje svoju krajinu Maďarsko. Správu sme aktualizovali o vyjadrenie Národnej turistickej centrály Maďarska, ktorá kampaň organizuje.

Kulinárska show Slovensko chutí je relácia Slovenskej televízie, v ktorej ambasádorky Jamieho Olivera Aneta Orosiová a Jana “Janica” Lacová navštevujú rôzne regióny Slovenska a divákom predstavia jeden tradičný a jeden moderný recept.

Jedlo pripravuje domáci kuchár z regiónu, ktorý navštívia a vzápätí na upravený recept pripravia jedlo aj Aneta s Janicou. > Viac o relácii.

Aneta Orosiová (zdroj foto: RTVS)
Aneta Orosiová (zdroj foto: RTVS)

Maďarsko používa vo svojej aktuálnej kampani na sociálnej sieti slogan Maďarsko chutí, pozrite si vizuál:

Madarsko chuti, fcb 23.3.2016

Prijímateľ reklamy je po kliknutí na odkaz presmerovaný na stránku Madarsko.sk, kde ho uvíta na titulke sprievodný text:

„MAĎARSKO CHUTÍ – 2016 – ROK GASTROZÁŽITKOV! Preslávená maďarská kuchyňa má svoj typický charakter a jej korene siahajú k spôsobu prípravy jedál pastierov. Je jedno, či si špeciality vychutnávate v nenápadnej vidieckej krčmičke, v tradičnej čárde alebo v elegantnej reštaurácii veľkomesta, na originálny pôžitok z maďarského kulinárskeho umenia sa môžete spoľahnúť (…).“

Madarsko-chuti-fcb-22.3.2016

 

Aktualizované: „Národná turistická centrála Maďarska, Magyar Turizmus Zrt. so sídlom v Budapešti rok 2016 propaguje ako tematický rok gastronomických zážitkov vo všetkých krajinách, kde má zahraničné zastúpenie vrátane Slovenska. Výber nadpisu banneru a názvu článku na webe je preklad slovného spojenia na chutnú maďarskú kuchyňu, ktoré používame v rôznych formách a nemá žiadne prepojenie na žiadne médiá ani na Slovensku ani v iných krajinách. Zhoda názvu je náhodná, keďže sloveso „chutiť“ je bežne používaný výraz v téme gastronómia a spomínanú slovenskú reláciu v Maďarsku nepoznajú. Ako aj slovenská kuchyňa aj maďarská kuchyňa chutí návštevníkom a slovné spojenie vyjadruje tým cieľ našej tematickej kampane prilákať zahraničných turistov do Maďarska nielen na kúpele, kultúru, ale aj na gastronómiu a vinársky turizmus,“ povedala pre Masmediálne.info Silvia Renácsová, z Národnej turistickej centrály Maďarska.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu