V novej kampani Tatra banka komunikuje odpustenie prvej splátky hypotekárneho úveru a zľavu z úrokovej sadzby. Oba benefity komunikuje „čierno-bielymi“ vizuálmi, ktorými banka s reklamnou agentúrou Made by Vaculik nadviazali na „čierny“ koncept komunikácie z jari 2015. Kampaň sa tonalitou (tone of voice), podľa môjho názoru ponáša na jednoduchý koncept komunikácie reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett tvorený pre značku J&T Bank.

„Vzhľadom na vysoké predajné ciele bolo pre nás dôležité začať s komunikáciou v čo najskoršom termíne, preto sme kampaň na Hypotéku spustili už 5. februára 2016. Rozhodli sme sa využiť existujúci komunikačný koncept Upozornenie, ktorý sme na produkt Hypotéka použili už na jar 2015,“ povedala pre Masmediálne.info Zuzana Povodová, hovorkyňa z Oddelenia komunikácie a stratégie značky Tatra banka.

Pozrite si starší spot – apríl 2015:

„Vtedy bola komunikácia len v čiernej farebnosti. Keďže tentokrát ponúkame dva benefity, rozhodli sme sa pre ich odlíšenie použiť okrem čiernej farebnosti aj bielu. V roku 2015 mal tento jednoduchý koncept dobré komunikačné výsledky a preto sme sa ho rozhodli zopakovať a upravili sme ho o bielu farebnosť, aby sme podporili lepšiu odčítateľnosť posolstva kampane,“ doplnila Zuzana Povodová.

Pozrite si aktuálny spot – február 2016:

„V kampani využívame tv spot, inzerciu, outdoorové plochy, online komunikáciu na externých banneroch, facebooku a youtube, ppc v sieti Google, online PR články na externých portáloch a pobočkovú komunikáciu – POS materiál, plagát, vizuál na plazme a LCD obrazovke,“ doplnila Zuzana Povodová.

Vizuály – outdoor, print:

 

vizuál outdooru - ligtbox fasáda Astroka BA (zdroj: Tatra banka)
vizuál outdooru – ligtbox fasáda Astroka BA (zdroj: Tatra banka)
vizuál print (zdroj: Tatra banka)
vizuál print (zdroj: Tatra banka)

Vizitka kampane:

Tatra banka – benefit pri novom úvere: Výber výhody – odpustenie prvej splátky alebo zľava z úrokovej sadzby + navyše 100 % zľava z poplatku za úver

reklamná agentúra: Made by Vaculik
kreatívny riaditeľ: Peter Ižo
art director: Branislav Mladý
strategic planner: Adam Horecký
account manager: Pal Arpad Pushkash
produkcia: Hitchhiker Films
režisér: Max Turek

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu