V januári sme informovali, že spoločnosť Heineken Slovensko ku koncu roka 2016 požiadala na Úrade priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na názov a logo Lišiak zo sadu Sajder.

Nápoj sa stal skutočnosťou a od polovice marca bol uvedený na náš trh. Vyrába sa v Hurbanove kvasením prírodnej jablkovej šťavy. Kampaň zastrešila reklamná agentúra Made By Vaculik.

„Už samotné zadanie bolo veľmi inšpiratívne a jednoducho pekné. A hoci to znie ako klišé, naozaj to bola pre nás výzva. Cieľom bolo uviesť na trh nový slovenský sajder a zároveň uviesť aj kategóriu, resp. vysvetliť ľuďom, čo je sajder a z čoho sa vyrába. Pričom sme sa museli držať charakteru Lišiaka, ako akéhosi zlodeja jabĺk a dostať do toho slovenskosť. Kľúčom k celému konceptu bol “jánošíkovský” slogan Jablká berie, sajder dáva. Ten nás nakopol k celému príbehu,“ povedal pre mediawatch.dog Peter Ižo, Creative Director z reklamnej agentúry MADE BY VACULIK.

„Ak by som to mal vyjadriť jednoducho, tak cieľová skupina kampane sú ľudia z menších miest, obcí a dedín, ktorí ale nie sú konzervatívni, čo sa týka pitia a radi skúšajú niečo nové,“ doplnil Peter Ižo.

Kampaň je načasovaná na mesiace apríl až máj, nosným médiom je TV, potom OOH a online. Režisérskej taktovky sa chopil Jaromír Malý, produkciu zastrešila agentúra Hitchhiker Films a pre zaujímavosť „pri natáčaní sme mali cca 500 kilogramov jabĺk,“ prezradil Peter Ižo pikošku z nakrúcania.

Pozrite si spot:

Lišiak zo sadu – slovenský sajder

Vizuál kampane:

zdroj: MADE BY VACULIK
zdroj: MADE BY VACULIK

 

Vizitku kampane:

agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art Director: Branislav Mladý
Copywriter: Marek Konečný
Strategy Director: Adam Horecký
Account manager: Eva Kániková
Production: Hitchhiker Films
Director: Jaromír Malý
DoP: Martin Matiašek

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu