Nový týždenník HN magazín bude vychádzať v rozsahu 68 strán každý piatok, ako príloha Hospodárskych novín. HN magazín vyjde po prvý raz v piatok 6. novembra. Na obálke bude Andrej Babiš, ktorý je zároveň majiteľom vydavateľstva Mafra, pod ktoré denník patrí. 

HN magazín obálka prvého čísla-6.11.2015Otvárací rozhovor prvého čísla HN magazínu bude patriť politikovi a podnikateľovi Andrejovi Babišovi, ktorý sa v ňom pochváli ako zarobil svoj prvý milión a ako sa dá v súčasnej dobe úspešne podnikať.

V prvom čísle magazínu bude aj článok o Slovákoch, podnikajúcich a žijúcich v zahraničí. Nový týždenník predstaví aj víťazný projekt v kategórii Rodinný dom súťaže architektov CE ZA AR.

Cena denníka Hospodárske noviny sa v piatok navŕši, keď spolu s HN magazínom bude stáť na stánkoch 99 centov. Cena denníka pre predplatiteľov zostane nezmenená.

„Myšlienka prísť na trh s týždenníkom, je prirodzeným pokračovaním rozširovania aktivít vydavateľstva Mafra Slovakia,“ vysvetľuje Vladimír Mužík, generálny riaditeľ vydavateľstva Mafra Slovakia.

„O týždenníku diskutujeme minimálne rok a som rád, že sme túto myšlienku zmenili na realitu. Z pohľadu koncepcie je to produkt, ktorý nám zapadá do portfólia titulov určených vzdelanej cieľovej skupine, ktorá sa sústreďuje okolo denníka Hospodárske noviny a našich odborných titulov. Práve im ponúkame benefit, špeciálnu prílohu Hospodárskych novín – v podobe inteligentného obsahu pre inteligentných ľudí, “ povedal Ivan Hamšík, riaditeľ obsahu vydavateľstva MAFRA Slovakia.

„Vychádzame z faktu, že naši čitatelia okrem informácií a analýz hľadajú aj iný obsah. Chcú si oddýchnuť a zároveň sa dozvedieť viac. Viac o úspešných podnikateľoch, technológiách, spoločenskej situácií. A v tomto kontexte sa nesie aj obsahový koncept, ktorý sme pre HN magazín pripravili. Ide o oddychové, zaujímavé čítanie pre náročnejšieho čitateľa, “ povedala Marcela Šimková, šéfredaktorka Hospodárskych novín.

 

Náklad a predaj denníka Hospodárske noviny

Denníky – celoštátne - August 2015-ABC SR

 

Denníky – celoštátne Vydavateľ Predaný náklad Tlačený náklad
Hospodárske noviny Mafra Slovakia, a.s. 11 868 15 007
Nový čas Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. 93 954 135 115
Plus 1 deň Spoločnosť 7Plus, a.s. (NMH, a.s.) 41 339 59 242
SME Petit Press, a.s. 29 785 41 258

Zdroj: ABC SR (8/2015)

 

Čítanosť denníka Hospodárske noviny

Hospodárske noviny sú na Slovensku na 7 pozícii v čítanosti, zasahujú 3% populácie, predbehli len maďarské noviny Új Szó s 2% populácie (vo veku 14-79 rokov).

Aktuálne dáta o čítanosti sú za 1+2. kvartál 2015 z národného prieskum MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®, ktorý realizuje výskumná agentúra MEDIAN SK na vzorke 4.385 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 – 79 rokov. Výsledky boli zbierané v termíne od 5. 1. 2015 do 21. 6. 2015.

„Celková čítanosť celoštátnych denníkov v porovnaní so 4.+1. kvartálom 2015 klesla o 2% na 31% populácie. Tento údaj vychádza z premennej „čítal(a) posledné vydanie“. Pokiaľ vychádzame z premennej „čítal(a) posledných 14 dní“ ide o 67% populácie. Celoštátne denníky v 1. a 2. kvartáli 2015 dosiahli nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu so 16%. Čítanosť na úrovni 7% majú denník SME a denník Pravda. Nasleduje denník Plus jeden deň so 6% a Šport so 4%. Korzár a Hospodárske noviny majú 3% čítanosť. Ďalej nasleduje Új Szó s 2% populácie vo veku 14 – 79 rokov,“ uvádza sa v správe z prieskumu výskumnej agentúry MEDIAN SK.

Denníky-prieskum-median-SK-Cital-posledne-vydanie-MML-TGI-1.-2.2015
Čítal posledné vydanie, prieskum MML TGI 1.-2.2015 (Zdroj: Median SK)


O vydavateľstve Mafra Slovakia

Vydavateľstvo Ecopress pôsobilo na slovenskom trhu od roku 1992. Od 1. januára 2015, po jeho prevzatí, zmenilo názov z Ecopress na MAFRA Slovakia a je súčasťou holdingu Agrofert podnikateľa Andreja Babiša.

MAFRA vydáva na Slovensku denník Hospodárske noviny, odborné tituly, ako Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje stretnutia pre odbornú verejnosť.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu