Vydavateľstvo Mafra Slovakia avizovalo, že zmení dizajn pre svoj portál HNonline.sk v priebehu mesiaca február, stalo sa. Web denníka Hospodárske noviny prešiel redizajnom vo štvrtok 18. februára 2016. Spolu s hlavnou stránkou HNonline, prešla redizajnom aj HNtelevízia a stránka magazínu Evita. Správu som aktualizoval o vyjadrenie Davida Csina, projektového manažéra vydavateľstva.

Pôvodne mal podľa interných informácií z vydavateľstva prejsť redizajnom zároveň s webom HNonline.sk aj web Stratégie.sk, dokonca ešte skôr a to 5. februára, to sa ale nakoniec nestalo. Web Stratégie príde na rad neskôr a to najneskôr do konca marca.

Pritom prvé informácie o redizajne webu Stratégie.sk sa objavili už v máji v roku 2015.

“Momentálne sa sústreďujeme na HNonline.sk. O Stratégiách diskutujeme vo vydavateľstve už dlhšiu dobu, prídu na rad, keď sa vyladí nový web,” povedala pre Masmediálne.info Andrea Szöcsová, riaditeľka pre digitálne médiá vydavateľstva Mafra Slovakia.

“Digitál je pre nás rovnako dôležitý ako papier a chceme ho rozvíjať. Preto do oboch produktov investujeme a chceme udávať trendy. Redizajn HNonline.sk je jedným z kľúčových internetových projektov pre tento rok,” povedal na margo aktuálneho redizajnu HNonline.sk Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia .

Redizajn portálu riešil David Csino, projektový manažér vydavateľstva Mafra v spolupráci so spoločnosťou eFabrica. David Csino predtým pôsobil na pozícii riaditeľa digitálnych médií v televízii JOJ.

„Najväčšou výzvou bolo pre nás pri tvorbe nového webu zachovať návyk čitateľov a zároveň stránku prevzdušniť a zmodernizovať. Mali sme celkom jasnú predstavu o dizajne, tu sa grafikovi podarilo dobre previesť naše predstavy do nového layoutu,“ povedal pre Masmediálne.info David Csino, projektový manažér vydavateľstva Mafra Slovakia.

„Najviac sme sa pohrali s HNteleviziou, kde sme mali väčšie možnosti na rozvoj a posun vpred. Grafika však nebola kľúčovou zmenou posledných dní. Menili sme kompletne CMS systém a aj serverovú infraštruktúru. Robili sme to preto, že chceme rásť a rozvíjať sa – všetko sme postavili na nové základy, aby sme sa vedeli od čoho odraziť. Chceme sa zamerať na mobil, zrýchliť načítavanie samotého webu aj článkov a zároveň zvýšiť efektivitu našich redaktorov aj vďaka novému a jednoduchšiemu systému, “ doplnil David Csino.

„Snažili sme sa o čistý a prehľadný dizajn. Veľkou zmenou prešla HNtelevízia. Zjednodušili sme jej štruktúru a odráža smer, ktorými idú internetové televízie vo svete. Veríme, že zmenu okrem našich čitateľov ocenia aj inzerenti,” doplnila Andrea Szőcsová, riaditeľka digitálnych médií Mafra Slovakia.

Prečítajte si aj > Rozhovor – Ladislav Kováč: Sme miliónový hráč. Na online chceme ďalej rásť

 

Web HNonline.sk po redizajne 18. februára 2016:

HNonline.sk redizajnoval -dnes-18.2.2016

 

Pred redizajnom:

hnonline.sk 13.2.2016

 

O vydavateľstve Mafra Slovakia

Vydavateľstvo Ecopress pôsobilo na slovenskom trhu od roku 1992. Od 1. januára 2015, po jeho prevzatí, zmenilo názov na MAFRA Slovakia a je súčasťou holdingu Agrofert podnikateľa Andreja Babiša.

MAFRA vydáva na Slovensku denník Hospodárske noviny, ženský magazín Evita, odborné tituly, ako Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca.

Prevádzkuje portál Hnonline.sk a online televíziu pod názvom HNtelevízia, či portál AAAdopyt.sk.

V novembri 2015 vydavateľstvo uviedlo na trh nový týždenník, ktorý bude vychádzať ako príloha denníka Hospodárske noviny, pod názvom HN magazín. Čítajte viac.

Zároveň v decembri 2015 začal vychádzať aj redizajnovaný magazín STAR, ktorý vydavateľstvo prevzalo v novembri od vydavateľstva STARmedia. Čítajte viac.

Vydavateľstvo expanduje aj so svojími online projektmi, keď v decembri 2015 spustilo video portál pod názvom Pusti.to a doplnilo tak video obsah, ktorý ponúka ich online HNtelevízia, ktorá funguje len od mája 2015. Čítajte viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu