Po tom čo vydavateľstvo News and Media Holding prevzalo viacero médií púšťa sa postupne aj do ich premien a prispôsobuje ich grafiku, ale i obsah súčasným trendom. Po pánskom magazíne BREJK/BREAK a ženskom magazíne EMMA prišiel rad i na časopis Pekné bývanie.

Hlavnými znakmi redizajnu sa stali „sviežosť, prehľadnosť a dynamika“, prezradilo vydavateľstvo. Novej grafike magazínu Pekné bývanie predchádzala i nedávna zmena formátu na menší. Tvorcom novej grafiky je bratislavské kreatívne štúdio Ad one.

“Je viac hravá, mäkšia a ženskejšia. Vďaka oblým krivkám vyvoláva rovnaké emócie aj nové nadčasové logo,” prezradila Katarína Šatanková, šéfredaktorka magazínu Pekné bývanie.

Nemoderná listáreň v magazíne úplne zmizla a svoje postrehy a otázky súvisiace s bývaním tak môžu čitatelia po novom klásť na internetovej stránke ipeknebyvanie.sk, ktorá zmenila titulku spolu s časopisom, inak sa jej dizajn nezmenil.

“Pekné bývanie nutne potrebovalo ozdravnú kúru, nabrať nový dych do života, a to sa nám podarilo. Vďaka návrhom z agentúry ad one dostalo Pekné bývanie mladícky, svojmu veku zodpovedajúci look,” povedal Jindřich Staněk, marketingový riaditeľ vydavateľstva News and Media Holding.

nová obálka Pekné bývanie - január 2016 - vyšlo 8. decembra 2015
nová obálka Pekné bývanie – január 2016 – vyšlo 8. decembra 2015 (zdroj: NMH)

„Mesačník je na trhu už 17. rok. Aktuálne vydanie prináša 16-stranový špeciál o svetle. Poradí, ako si správne osvetliť bývanie v jednotlivých zónach bytu či domu, pozýva čitateľov do inšpiratívnych interiérov bytov, domov a prevedie ich úchvatnou rekonštrukciou starého mlyna. Nechýbajú ani vintage prvky z domácnosti, veľkoplošné tapety alebo netradične situované kvety. Redizajnované Pekné bývanie č. 1 – január 2016 vyšlo už v utorok 8. 12. 2015,“ uviedlo vydavateľstvo News and Media Holding.

 

Priemerný tlačený a predaný náklad v roku 2015

Podľa auditu nákladu združenia Audit Bureau of Circulations (ABC SR), priemerný predaný náklad v roku 2015 bol na jedno vydanie viac ako 11 tisíc výtlačkov pri priemernom tlačenom náklade necelých zhruba 19 tisíc kusov.

Pozrite si tabuľku s dátami:

mesačník Pekné bývanie, priemerný tlačený a predaný náklad v roku 2015, v období január až september (tabuľka: Masmediálne.info, zdroj dát: ABC SR)

 

Ďalší titul so zameraním na bývanie je v audite titul vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia – Nový Čas Bývanie, ktorý je s mesačnou periodicitou a predstavuje preto pre Pekné bývanie priamu konkurenciu a obe vydavateľstvá patria na Slovenskom trhu medzi najväčšie počtom titulov.

Podľa auditu nákladu združenia Audit Bureau of Circulations (ABC SR), priemerný predaný náklad v roku 2015 bol na jedno vydanie viac ako 29 tisíc výtlačkov pri priemernom tlačenom náklade necelých zhruba 46 tisíc kusov.

Pozrite si tabuľku s dátami:

mesacnik Nový Čas Bývanie - tlaceny a predany naklad v roku 2015 - za obdobie januar az september - tabulka Masmedialne.info, zdroj dat-ABC SR
mesačník Nový Čas Bývanie, priemerný tlačený a predaný náklad v roku 2015, v období január až september (tabuľka: Masmediálne.info, zdroj dát: ABC SR)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu