Od roku 2014 už po tretí raz v redakcii magazínu Techbox pripravili špeciálnu prílohu v ktorej odporúčajú 50 aplikácií v siedmych kategóriách. „Texty vychádzajú z našich reálnych skúseností, všetky aplikácie sme v redakcii testovali,“ prezradil nám Roman Calík, šéfredaktor a marketingový riaditeľ TECHBOX.
„Ľudia aplikácie milujú, majú možnosť stiahnuť si do smartfónov čokoľvek, často však netušia, čo je dobré a ktorá aplikácia na čo slúži. A tak vznikla príloha TECHBOX appky, ktorá si našla aj podporu partnerov. Aktuálne už ideme na istotu, keďže prvá príloha bola prijatá veľmi pozitívne a najnovšie vydanie TECHBOX appky leto 2016 je už tretím bezplatným vydaním, ktoré pribaľujeme k letnému dvojčíslu časopisu TECHBOX č.7-8,“ povedal Roman Calík.
„Je vždy pre nás výzvou dať dokopy “len” 50 aplikácií, keďže ich počas roka príde množstvo. Najväčšiu zásluhu na obsahu a jeho kompletnej príprave má Marek Šimunek, ktorý celú prílohu pod mojím dohľadom finálne pripravil. Prekvapil nás záujem klientov stať sa partnermi prílohy, v roku 2016 sme vypredali všetky kategórie aj väčšie formáty veľmi rýchlo. Za to patrí veľké ďakujem ľudom na marketingu spoločností, že dokážu podporiť takýto projekt,“ povedal Roman Calík.

Do predaja šlo dvojčíslo s prílohou formátu A6 v náklade 10 tisíc kusov a 3 tisíc kusov prílohy bude vydavateľstvo distribuovať grátis na kúpaliskách a pri jazerách.
„Ak naša promotérka vidí, že práve držia v rukách smartfón, dostanú od nej zadarmo prílohu. Veríme, že ich potešíme a nájdu si aplikáciu, ktorá im doteraz chýbala a poteší ich,“ povedal Calík.
Uvedenie prílohy je sprevádzané kampaňou, ktorá prebieha najmä v online prostredí, na portáli Techbox.sk a Zoznam.sk.
Vydavateľstvo na podporu predaja magazínu využije tiež PR články, bannery, brandingy, adresné mailing listy a komunikáciu na sociálnych sieťach.
„Veríme, že i tento rok sa nám vďaka prílohe podarí vypredať veľké množstvo z nákladu a číslo bude opäť patriť k najpredávanejším v roku. Bude pravdepodobne úplne najpredávanejšie, teda úspešnejšie ako silné číslo 12/2016,“ dodal Roman Calík.
