Štefan Hríb ako čašník (repro foto: spot .týždeň)

Po odchode Michala Magušina do portálu Postoj.sk sa stal Štefan Hríb opäť šéfredaktorom magazínu .týždeň. Na tejto pozícii predtým už pôsobil, zároveň ale pracuje aj ako čašník v bratislavskom klube Pod lampou, ktorý spoluvlastní s vydavateľstvom W press, ktoré magazín .týždeň vydáva. Klub Pod lampou vznikol vo februári 2018.

Aktuálne vydavateľstvo predstavilo Hríba ako čašníka, zámerom je citovo vplývať na čitateľov aby si zakúpili predplatné magazínu. Kampaň pracuje so sloganom: „Čašníkom som rád, ale keď si predplatíte .týždeň môžem byť ďalej novinár.“

Štefan Hríb je pritom dlhodobo označovaný za tendenčného žurnalistu, ktorý počas svojej novinárskej kariéry dlhodobo protežoval konkrétnych politikov a politické strany.

Novinár by nemal propagovať politickú stranu, mal by o nej nanajvýš objektívne informovať, čo redakcia .týždňa nerobí a obsah magazínu je dlhodobo špecifický svojím tendenčným a neobjektívnym obsahom.

Už v minulosti prosil v kampani Štefan Hríb svojich sympatizantov z radov čitateľov magazínu .týždeň, aby ho podporili a predplatili si jeho magazín.

Pravdepodobne najväčším podporovateľom magazínu .týždeň bol v minulosti aj Jaroslav Haščák, spoluvlastník finančnej skupiny Penta, ktorá poskytla magazínu celkom 250 tisíc eur prostredníctvom svojej nadácie.

Magazín .týždeň ponúka predplatné v balíku aj s denníkom N. Pozrite si aktuálny spot:

https://fb.watch/1Qx-B4wbvL/

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu