Nové číslo redizajnovaného magazínu Zdravie je v stánkoch od stredy 22. júna. Za vynoveným magazínom stojí rukopis Martina Mistríka zo štúdia Zelená Lúka, držiteľa ocenenia Národná cena za dizajn 2016. Časopis je na Slovensku najčítanejším mesačníkom a vychádza už 72 rokov. Redizajnovaný magazín vyšiel za nezmenenú cenu 1,69 € a na titulke so Zuzanou Šebovou. Magazín zároveň štartuje i čitateľskú súťaž o 10 wellness pobytov v Piešťanoch.

Redizajnovaný časopis nesie myšlienku, že Zdravie je len jedno a je podčiarknuté odborníkmi, pričom podčiarknutie je aj súčasťou nového loga a filozofie titulu, ktorý je garantovaný odborníkmi,“ povedal Senior brand banager vydavateľstva News and Media Holding Dodo Mikláš.

Okrem grafiky sa mení i papier, z lesklého na matný, pre lepšiu čitateľnosť na slnku.

ukazka layoutdesign - Zdravie - vyslo 22. jun 2016 - obr. 1

„Keby som mala použiť slovník plastických chirurgov, tak sme príjemne omladli, ale nestratili pekné vrásky smiechu a múdrosti, ktoré k Zdraviu patria,“ povedala šéfredaktorka Veronika Daničová.

Vydavateľstvo v poslednom období redizajnovalo aj viacero ďalších svojich titulov, napr.  EMMA, BREAKPekné bývanie a web Aktualne.sk.

„Je to pre nás jeden z najstrategickejších redizajnov a tak sme k nemu aj pristupovali. Otestovali sme ho v prieskumoch, z ktorých sme pri finálnych úpravách redizajnu čerpali,“ povedal na margo redizajnu magazínu Zdravie marketingový riaditeľ vydavateľstva News and Media Holding Jindřich Staněk.

ukazka layoutdesign - Zdravie - vyslo 22. jun 2016 - obr. 2

Vydavateľstvo uviedlo, že redizajn rešpektuje pôvod titulu aj jeho čitateľskú základňu. Cieľom redizajnu bolo oživenie magazínu, usporiadanie rubrík a pridanie zrozumiteľnej obsahovej navigácie.

„Krásne na tak komplexnom redizajne časopisu bolo ponorenie sa hlboko do archívnych ročníkov, odkiaľ napríklad opäť na svetlo sveta vzišiel prvok pôvodného logotypu zo 60-tych rokov, slniečko. Verím, že nová grafika tak prispeje k ešte pozitívnejšiemu prístupu stálych, ale aj nových čitateľov,“ povedal autor redizajnu Martin Mistrík z grafického štúdia Zelená Lúka, ktoré vytvorilo i redizajn magazínu BREAK vydavateľstva News and Media Holding.

titulka magazin Zdravie - vyrez, po redizajne - jun 2016

„Z charakteru titulu vzišiel aj claim Podčiarknuté odborníkmi. To sa premietlo do vizuálneho podčiarknutia nového logotypu a tento prvok sa osvedčil aj vo vnútornom layoute. Nový dizajn veľmi intuitívne naviguje čitateľa po hlavných článkoch, doplnkových plôškach, populárnych zdravých radách alebo stálych rubrikách, pričom si zachováva sviežosť,“ dodal Dodo Mikláš.

ukazka layoutdesign - Zdravie - vyslo 22. jun 2016 - obr. 3

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu