zdroj: Marketing Festival

Veľa zmien, neistota ohľadom formátu podujatia a množstvo plánovania. Aj tak sa dá zhrnúť priebeh organizovania siedmeho ročníka Marketing Festivalu Online, ktorý kvôli koronavírovej pandémii prebehne tento rok online a výnimočne na začiatku septembra. Predstaví predných svetových expertov z rôznych oblastí marketingu.

„Už onedlho sa bude konať v mnohých smeroch výnimočný ročník Marketing Festivalu a som nesmierne rád, že sme s celým tímom dokázali napriek všetkým prekážkam nájsť formát, ktorý z časti nahradí fyzické podujatie, pôvodne plánované na koniec apríla,“ hovorí Jindřich Fáborský, zakladateľ Marketing Festivalu, jednej z najprestížnejších odborových podujatí v Európe.

Tohtoročný Marketing Festival Online sa bude konať 3. a 4 septembra v zhruba päťhodinových blokoch, počas ktorých sa budú striedať predtočené prednášky rečníkov s live-streamovanými Q&As s vybranými rečníkmi.

Prostredníctvom unikátneho online formátu na svojom webe ponúkne Marketing Festival tie najzaujímavejšie osobnosti z rád svetového marketingu.

„Veľa podujatí pri presune do online prostredia siaha ku streamingu videohovorov s rečníkmi. To je síce z pohľadu organizátorov určite najľahšie riešenie, je ale zároveň nefér ku všetkým ostatným – spíkri takto veľmi neradi prednášajú a ľudia, ktorí už tak trávia väčšinu svojej práce na Zoome, sú z podobného formátu po hodine otrávení, nech je obsah seba lepší. Produkcia profesionálne natočených, titulkovaných prednášok je síce stonásobne náročnejšia, ale veríme, že to festivalové publikum ocení a budú sa k nim radi vracať,“ povedal Honza Kostera, ktorý šéfoval produkčnému tímu a výrazne sa podieľal na novom online formátu Marketing Festivalu.

Finálny line-up spíkrov siedmeho Marketing Festivalu

Zástancovia efektivity v marketingu a evidence-based prístupe. Tak sa dá predstaviť duo Les Binet a Peter Field, autori bestselleru Effectiveness in Context, ktorý sú považovaní za nestorov marketingovej efektivity a ktorých prednášku označujú sami organizátori ako „príležitosť, ktorá príde raz za život“.

Iným smerom, na pomedzí behaviorálnej psychológie a marketingu, sa vo svojej prednáške vydáva Richard Shotton, autor svetovo preslávenej knihy The Choice Factory.

Chýbať nebude ani ďalší autor svetových bestsellerov, Dave Trott, kreatívny riaditeľ, ktorý roky svojich skúseností vpísal do kníh Predatory Thinking, One Plus One Equals Three a Creative Mischief.

Okrem spisovateľskej kariéry stál Dave Trott pri zrode reklamných agentúr Gold Greenlees Trott, Bainsfair Sharkey Trott a Walsh Trott Chick Smith. V roku 2004 navyše získal D&AD President’s Award za celoživotný prínos v reklame.

Na hranicu medzi technológie a marketing sa postaví Tom Goodwin, jeden z najcitovanejších technologicko-marketingových guru, bývalý viceprezident Zenith, od nedávna pôsobiaci v Publicis Groupe a autor knihy Digital Darwinism.

Zakladateľka strategického štúdia Bodacious, Zoe Scaman, sa vo svojej prednáške zameria na nové a nevšedné spôsoby využitia komunikačných kanálov a možnosti story-tellingu, ktoré značky často sami nevidia.

Vďaka skúsenostiam naprieč odbormi ako sú brand consulting, entertainment strategy či vývoj nových produktov, ponúkne zaujímavý pohľad do toho, ako propagovať značku inak.

Rob Estreitinho, brilantný stratég, ktorého meno je spojené so značkami ako Cadbury, Universal Music Group, Adobe či Kia, rozkryje výzvy, ktorým marketéri čelia dnes a predstaví možnosti, ako sa s týmito výzvami vysporiadať.

Tohtoročný line-up doplní Ana Milicevic, expertka na digitálne médiá, ktorá pozbierala skúsenosti napríklad v Adobe či Unicef a v súčasnosti pôsobí ako riaditeľka a spoluzakladateľka Sparrov Digital.

Medzi spíkrov Marketing Festivalu sa zaradí aj Drayton Bird, marketingový guru, ktorý pracoval s firmami ako American Express, Mercedes, IBM alebo Procter & Gamble, a ktorého knihy boli preložené do 17 jazykov.

O neuveriteľnej šírke jeho skúseností svedčí 6 rokov práce v Ogilvy, počas ktorých sám David Ogilvy povedal: „Drayton toho vie o direct marketingu viac, ako ktokoľvek na svete.“

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu