Prípravy na tohtoročný festival Pohoda sú v plnom prúde. Organizátori postupne predstavili ďalších headlinerov festivalu, ale spustili i zaujímavú marketingovú podporu predpredaja premanentiek. O vizuálnu komunikáciu aktuálneho ročníka Pohody sa opäť stará kreatívne štúdio Milk a o PR aktivity agentúra organizátorov festivalu.

Festival Pohoda sa vo svojej marketingovej komunikácii zameral na cieľovú skupinu učiteľov.

Všetci učitelia si môžu do 27. marca kúpiť lístky na festival Pohoda za zvýhodnenú cenu. Usporiadatelia komunikujú tento benefit prostredníctvom landing page festivalu.

Marketing festivalu Pohoda 2016 zacielil na učiteľov ale i návštevníkov festivalu Rock for People - vizual 1
zdroj foto: Agentúra Pohoda

Zároveň organizátori festivalu zacielili marketingovú podporu aj na návštevníkov konkurenčného festivalu Rock for People, keď dali do predaja zvýhodnené spoločné vstupenky pre oba festivaly.

zdroj foto: Agentúra Pohoda
zdroj foto: Agentúra Pohoda

Od tretieho do deviateho júla tak môžu milovníci hudby vidieť The Prodigy, Sigur Rós, PJ Harvey, Flying Lotus, The Offspring, Bullet for My Valentine, The 1975, Skillet a mnohých ďalších umelcov.

Festival Rock for People bude od 3. do 5 júla v Hradci Králové a festival Pohoda na letisku v Trenčíne od 7. do 9. júla a vyzerá, že sa máme na čo tešiť.

logo festivalu Pohoda 2016
logo festivalu pre rok 2016

 

V aktuálnom ročníku dochádza aj k zmene názvu festivalu Pohoda. Značka Zlatý Bažant bola síce spätá s festivalom už od roku 2002, ale nový názov festivalu bude už len Pohoda 2016. Čítaj viac.

 

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu