mini_banner_Burlive_vino-TV_Markiza.JPG

Víťazom trhu sa vo štvrtok už tradične stali Televízne noviny. 

Búrlivé víno prekonáva jeden rekord za druhým. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza si vo štvrtok 7. februára 2013 pozrel doposiaľ najvyšší počet divákov v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno rekordný rating 13,2 % a druhý najvyšší trhový podiel 41,4 %. Pokračovanie príbehu dvoch rozhádaných vinárskych rodín prilákalo k obrazovkám až 744-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Búrlivé víno sa vo štvrtok stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň tiež najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu. Napriek podvečernému nasadeniu prekonalo aj konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time. Obzvlášť sa mu darilo medzi mladými ženami 12-34 (shr 50,8 %).

Už tradične najsledovanejším programom na trhu boli vo štvrtok Televízne noviny, v 12-54 zaznamenali rating 15,3 % a trhový podiel 43,0 %. Pozrelo si ich až 923-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa dosiahol rekordný tohtoročný podiel medzi mladými mužmi 12-34 (shr 47,2 %). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si v 12-54 zvolilo 48,8 % divákov s vysokoškolským vzdelaním.  

PR oddelenie TV Markíza

Búrlivé víno - foto
Pôvodný rodinný seriál TV Markíza – Búrlivé víno
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu