MEG: Hrozba z hlbín (foto: Warner Bros)

Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný záver týždňa, od piatka až do nedele so svojimi večernými programami suverénne porážala konkurenciu.

Jednoznačným víťazom večera a najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu, 11. apríla 2021, stala veľkolepá zábavná šou Tvoja tvár znie povedome. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla šiesta premiérová epizóda 6. série výborný rating 10,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,9 %.

V porovnaní s minulým týždňom si včerajšia epizóda ratingovo polepšila o 0,3 percentuálneho bodu a jej trhový podiel vzrástol o 3,6 percentuálneho bodu. Tvoja tvár znie povedome si obzvlášť získala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 48,5 %.

Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom obľúbeného herca Braňa Mosného za excelentné stvárnenie slávnej americkej raperky Missy Elliott, si nenechalo ujsť celkovo 526-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne ide o nárast sledovanosti o 18-tisíc divákov.

Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Počasie, ktorá si pripísala skvelý rating 10,6 % a trhový podiel 26,2 %. Aktuálne informácie o počasí zaujali celkovo 601-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Trojicu divácky najúspešnejších programov nedele uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 10,1 %/share 25,9 % v CS 12-54), ktorú v širšej cieľovej skupine 12+ sledovalo 576-tisíc divákov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Na telo, ktorá si pripísala rating 6,4 % a trhový podiel 25,0 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s novým premiérom Eduardom Hegerom pritiahla k obrazovkám 439-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V sobotu, 10. apríla 2021, vyšla z večerného súboja filmových premiér ako jasný víťaz TV Markíza. Strhujúci a napínavý kinohit MEG: Hrozba z hlbín s hviezdnym Jasonom Stathamom v hlavnej úlohe sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a dosiahol v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,8 % a trhový podiel 24,4 %, kým konkurenčný film Vlastníci na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 12,1 %.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie, v sobotu zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 9,4 % a trhový podiel 30,3 %. Celkovo si ju pozrelo 573-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretiu priečku obsadili aj v sobotu Televízne noviny (rating 8,1 %/share 29,3 % v CS 12-54), sumár spravodajských aktualít si pozrelo 525-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Piatkový večer patril aj 9. apríla 2021 úspešnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovke si pripísala rating 10,0 % a trhový podiel 25,2 %. Ďalšie pokračovanie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v piatkovom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie (rating 8,3 %/share 24,7 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 538-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší programom dňa.

Trojicu divácky najúspešnejších programov uzatvárajú Televízne noviny (rating 8,3 %/share 26,1 % v CS 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 529-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu