Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok Televízne noviny, Farma výrazne porazila konkurenčnú reality šou. Skupine Markíza patrilo takmer 40 % trhu.

Najúspešnejším programom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách bolo v pondelok 2. septembra 2013 Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol pôvodný rodinný seriál televízie Markíza rating 11,4 % a trhový podiel 30,6 %.

Napriek náhlej programovej zmene konkurencie si vinárska sága udržala divákov bez akejkoľvek straty, pri obrazovkách ich bolo až 749-tisíc (12+). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenala trhový podiel 34,8 %, konkurenčný seriál iba 18,7 %.

Nový podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 6,9 % / share 32,7 % v 12-54) v pondelok výrazne prekonal slovensko-chorvátsku novinku konkurencie.

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu boli Televízne noviny (rating 10,5 % / share 38,2 % v 12-54), ktoré stále s veľkou prevahou dominujú nad ostatnými spravodajskými reláciami na trhu. K obrazovkám pritiahli 714-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Silnou jednotkou na trhu boli v čase vysielania aj Prvé Televízne noviny o 17:00 (rating 5,0 % / share 30,9 % v 12-54).

Séria úspechov televízie Markíza pokračovala i v neskorších večerných hodinách, obľúbená a aj v štvrtej sérii stále úspešná Farma (rating 7,5 % / share 27,3 % v 12-54) výrazne porazila konkurenčnú reality šou.

V rámci ponuky menších staníc opäť dominoval romantický seriál Sila (rating 3,3 % / share 11,0 % v 12-54) na obrazovkách televízie Doma. Pozrelo si ho 286-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) dosiahla v pondelok v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší tohtoročný celodenný trhový podiel 39,7 %, výrazným trhovým lídrom bola aj v prime-time s podielom 39,5 %.

Na fotografii: Kavaschová a Maštalír, v seriály Búrlivé víno
Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: