markiza tv noviny-moini banner

Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si v pondelok pozrelo vyše milióna divákov, tradične zabodoval aj rodinný seriál Búrlivé víno. 

Informácie o aktuálnych udalostiach doma i vo svete vyhľadávajú diváci primárne na obrazovke televízie Markíza. V pondelok 11. februára 2013, v deň ohlásenia rezignácie pápeža Benedikta XVI., zaznamenali Televízne noviny v oboch hlavných cieľových skupinách najvyššiu sledovanosť od 11. marca 2012.

Hlavná spravodajská relácia TV Markíza dosiahla v pondelok v strategickej cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 16,0 % a trhový podiel 45,0 %. Pozrelo si ju až 1 002 000 divákov starších ako 12 rokov a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa.

Televíznym novinám sa obzvlášť darilo medzi mladými mužmi 12-34 (shr 47,3 %), v kategórii vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (shr 51,4 %) či vo veľkých mestách 12-54 (shr 51,9 %).

Tradične zabodoval aj podvečerný rodinný seriál Búrlivé víno s ratingom 12,3 % a trhovým podielom 38,7 % v 12-54. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ prilákal k obrazovkám 714-tisíc divákov a stal sa najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu. Vinárska romanca oslovila najmä mladé ženy 12-34 (shr 49,4 %).

PR oddelenie TV Markíza

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu